Waarom Hapert MW2 op pc , terwijl mijn pc het aan kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Bij call of duty modern warfare 2 op mijn pc . Hapert die de heletijd en lagt ook een beetje. Maar op can i run it heb ik de test gedaan of ik de spel wel aankan en toen stond daar gewoon fast helemaal groen,

ik heb mijn video kaart een week gelede verandert van een nvidia geforce 8600 gts 256 mb naar een ati radeon HD 5400 1GB . Alle drivers geinstalleerd. Maar het lagt gewoon.
Toen we de nieuwe vid kaart hadde geinstalleerd was de classificatie opeens 4,7 geworde terwijl bij mijn 8600 gts 5,1 was ? en ik heb van 2 ram naar 3 ram gezet en de voeding veranderd van 200 wat naar 450 en benodigde watt voor vid kaart is min. 400 ..

Bij mijn oude haalde die makkelijk zonder lag resolutie op high en bij ati radeon hd 5400 kan die amper low hale :S Ik belde de man en hij zei je hebt misschien met de instellinge van de vid kaart gespeelt waardoor die meer wat nodig heeft, dus ik reset het instellingen en nog steedss zo ??

Mijn specs :

Proccesor : Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz 2.00GHz
Ram : 3.00 GB
32 Bits besturing systeem
450 watt is de voeding

Video kaart : ati radeon hd 5400 1024 mb (1GB)
Chiptype : ATI display adapter(0x68F9)
DAC type : Internal DAC (400MHz)
Adaptertekenreeks : ATI Radeon HD 5400 Series
Bios gegevens: 113-xxx-xxx
Totaal beschikbaar grafisch geheugen : 2303 mb
Toegewezen videogeheugen : 1024 mb
systeemvideogeheugen: 0
Gedeekd systeemgeheugen : 1279

Beeldscherm : 60Hz

Welkom op Helpmij.nl.:)

Je processor is geen krachtige processor, maar ook je huidige videokaart is geen gamers kaart. Weet niet wat de winkel jou bij aanschaf geadviseerd heeft, maar ben bang een verkeerd advies.:(

Maar bij mijn oude video kaart ging het perfect :( en dit video kaart is voor producers voor mense die filmen -.-' ik zei het tege die man maar hy snapt het niet

Je vorige kaart was ook inderdaad meer een gamers kaart in die tijd, maar deze is het helaas niet.

Welkom op Helpmij...

Als ik ga zoeken op deze code((0x68F9)kom ik op een 5450 uit.Dat is een low profile kaartje in het low-end segment.Je bent er dus tenopzichte van die 8600gts op achteruit gegaan.Ik ga dus volledig met Crash mee.

EDIT:Wat leesvoer:http://www.hwcompare.com/460/geforce-8600-gt-512mb-ddr2-vs-radeon-hd-5450/
Een 5450 mag dan iets sneller geklokt zijn maar draait op 64bits bus.
een 8600 wint het dus gewoonweg.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook een HD5450 dat is zeker geen gamers kaart het is een kaart voor hd films
en dat soort dingen, je bent dus zeker achteruit gegaan met jouw kaart de 8800 is veel en veel sneller
plus dat hij volgensmij niet erg goed loopt op 32 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan