waarom heb je altijd zoveel browser ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hallo mensen

ik heb een vraag die ik heel erg raar vind
als je naar taakbeheer toegaat en dan op proccen klikt dan zie ik altijd 9x google chrome staan
waarom zie ik die 9keer staan ?? is eentje niet genoeg?
en waarom zie ik er geen beschijving bijstaan wat het doet?

Groetjes,
m4dc0w344

Als je er zoveel ziet dan kan dat zijn omdat je 1 browser open hebt staan met 9 tabbladen misschien.

Over waarom je niet kunt zien wat deze precies doen...... Denk dat Microsoft het idee heeft gehad ons niet te willen verwarren hiermee of dat de meeste mensen dit toch niet zouden willen weten. Hoe dan ook vind het ook heel erg irritantant dat dit niet standaard geleverd wordt.
Er is wel een andere kleine en gratis Microsoft aplicatie die je alles laat zien wat er op je systeem gebeurd en ook in welke locatie de software zich bevind en wat deze aan het doen is. Je kunt ook heel makkelijk actieve applicaties die je niet nodig hebt maar wel op de achtergrond aan het draaien zijn uit zetten.

Het is de moeite waard om deze te bekijken: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

Bij Chrome heeft ieder tabblad z'n eigen proces. Het voordeel daarvan is dat als er iets mis gaat met een tabblad alleen dat blad crasht, en niet de hele browser.

maar toen ik deze topc maakte had ik alleen 1 tab open en dan zijn het er 9
nu heb ik er 5 open staan dus eht zijn er nu 16
ik snap de nut er nog steeds niet echt van, maar zit er ijgenlijk wel een logica in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan