waarom in de startup list?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Berichten
2.973
Sinds mijn zoon het spel rayman 3 op mijn pc heeft geinstalleerd staat dit ook aangevinkt in de startuplist. Ikzelf speel dat spel niet, mijn vraag is of die startup niet uitgevinkt kan. De hijackthis list meldt daar het volgende over: zie bijlage.
(daarom heb ik ook voor deze sectie gekozen)
 

Bijlagen

  • sjotje4.jpg
    sjotje4.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 34
Indien je xp hebt kun je hetvolgende doen:

start...uitvoeren....typ in "msconfig"...
laatste tabblad=opstarten...
daar kun je het dan uitvinken en eventueel ook nog andere waarvan je denkt dat het niet hoeft!
 
Hoe dat in z'n werk gaat weet ik wel, mijn vraag is waarom dit spel staat aangevinkt (bv automatisch bij de installatie) en of dat ook nodig is.
smile.gif
 
Waarschijnlijk wilt je zoon gewoon als de pc opgestart is Rayman 3 spelen (waar ik hem geen ongelijk geef) :p
 
Nogmaals: waarom moet dat spel opstarten bij het aktiveren van mijn pc? Mijn zoon zegt dat bij het aangevinkte item de vraag gelanceerd wordt of hij lid wil worden van een soort raymanclub, vandaar dus die open verbinding. Met het spelen van dit spel heeft dit alles niets te maken dus die vink ervoor kan weg.
Vraag opgelost.
 
oog zo :eek:

Registreren van Rayman 3 hoeft niet. Als je je registreerd word je ook lid van een club. Niet noodzakelijk dus :)
 
hendricus,

Het was waaschijnlijk handiger geweest als je dit in de afdeling spellen had gezet.
Die mensen die daar komen kennen rayman beter.
 
Geplaatst door saldos
hendricus,

Het was waaschijnlijk handiger geweest als je dit in de afdeling spellen had gezet.
Die mensen die daar komen kennen rayman beter.
Dat klopt, maar ik laat hem toch even hier staan.
Reden: onderaan de hijack-log staat newdot net, en ik denk dat hendricus daar ook wel vanaf wil!

Hendricus scan eens met adaware of spybot om die newdotnet weg te halen.
 
Ik had 'm in deze sectie geplaatst vanwege de hackermogelijkheden die hijackthis aangaf.
@Headout: het venster in mijn bijlage geeft de ''eigenschappen" van dit 04 item. Die enge boodschappen eronder, zoals newdot, zijn voorbeelden (examples)! Ik schrok btw ook even toen ik 't voor de eerste keer zag.
wink.gif
 
Geplaatst door hendricus
Die enge boodschappen eronder, zoals newdot, zijn voorbeelden (examples)!
Hmm, nu ik je plaatje wat beter bekijk zie ik het ook :eek:
 
Had je het plaatje niet wat kleiner kunnen maken?

Probeer maar eens te selecteren. Beetje groot ;)
 
Waarom zou ik?
Dit is de complete tekst van de eigenschappen van dit 04 item. Wat valt daaraan nou te verkleinen
smile.gif
.
Maar, zoals ik al aangaf, vraag is opgelost. See you next time.
 
Geplaatst door headout

Hmm, nu ik je plaatje wat beter bekijk zie ik het ook :eek:

Dus dan kan hij beter naar de afdeling spellen. Daar kunnen ze hem beter helepen, want dit heeft niets met beveiliging te maken.
 
Bij deze een schopje (niet te hard) naar de speelhal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan