Waarom is 1 .exe file een programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kilat

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Beste Helpers.

Ik gebruik het programma "Resource Hacker" geen hack programma!
Maar een programma waardoor je de source van het programma kunt zien.
Sommige programma's zijn maar zonder een .dll file of andere dingen maar gewoon 1 programma en dat geval een .exe.
En als ik dat met Resource Hacker opent dan vind hij de source niet wat moet ik hiermee?

Groeten.
Shento

Waarom is 1 .exe file een programma

1.exe is een virus en verspreid zich over je comp

Heb inmiddels niet stil gezeten en wat rondgesnuffeld. Diverse sites maken melding van de 1.exe. Enkele beweren dat de preciese locatie van de file bepaalt óf het een virus is, dan wel een legitiem Windows gebeuren.
Ik heb echter nog niet kunnen vinden in welke map het een "goed" bestand is en in welke map het een "fout" bestand is.

1 batch is ook een programma :)
Het is een setje regels van opdrachten waarmee je de computer specifieke taken kan laten uitvoeren (Programeren). Ongeacht in welke extensie of dat nu .exe, .bat, .vba/s, enz. enz. Het allemaal programma's

Je kan ook elke vorm van script omzetten (compileren) of toevoegen aan een .exe als recourse hacker geen bruikbare data in een exe vind zal hij dat niet weergeven.
Sommige .exe bestanden zijn gecompileerd op een andere manier (Zeg maar met een andere codec) en dan is het mogelijk dat recourse hacker dit niet kan herkennen en geeft een errormelding. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan