yo, zelf heb ik een medion laptop, maar altijd als ik ergens ga of zo krijg ik te horen dat dit ALDI-brol is en dat hun pc's op niks trekken.
welnu, met medion pc's heb ik nog nooit enig probleem gehad.
maar natuurlijk hebben anderen als simpele reden dat ze slecht zouden zijn dat ze gwn veel te goedkoop zijn en dat dit gwn niet goed is dan (wat ik trouwens dikke zever vind)
welnu is mijn vraag: waarom zijn ze zoveel goedkoper?
ik krijg dikwijls te horen dat ze hun componenten dat ze erin stoppen gwn niet getest worden of zo en als hij niet werkt je maar een andere moet gn halen of zo...
ikzelf denk gwn dat de prijs met andere pc's zoveel scheelt omdat je vele euros betaaald voor de merknaam...
grtjs en dank bij voorbaat.:thumb:
welnu, met medion pc's heb ik nog nooit enig probleem gehad.
maar natuurlijk hebben anderen als simpele reden dat ze slecht zouden zijn dat ze gwn veel te goedkoop zijn en dat dit gwn niet goed is dan (wat ik trouwens dikke zever vind)
welnu is mijn vraag: waarom zijn ze zoveel goedkoper?
ik krijg dikwijls te horen dat ze hun componenten dat ze erin stoppen gwn niet getest worden of zo en als hij niet werkt je maar een andere moet gn halen of zo...
ikzelf denk gwn dat de prijs met andere pc's zoveel scheelt omdat je vele euros betaaald voor de merknaam...
grtjs en dank bij voorbaat.:thumb: