Waarom is vinkje steeds weg bij "use windows to configure wireless network settings?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Ik heb XP en moet steeds na het uitzetten van de PC een vinkje zetten bij de eigenschappen van de draadloze verbinding? Zoals beschreven in de titel van het bericht.

Mhh, wellicht kom je hier mee weg. Proberen. Even onderin lezen. Ik weet niet wat van toepassing is bij jou. Klikje schrijf even op wat je doet dan kun je altijd terug. Succes.

In het Engels. Klikje en nog meer.

Laatst bewerkt:
Hou even in het achterhoofd dat ALLE ondersteuning voor win XP SP3 integrated is weggevallen.

Heb je een programma van de maker van de wireless kaart? Indien dat het geval is zal dat programma het windows alternatief uitschakelen. Je kunt dit forceren door in de services de windows wireless configuration service geforceerd op te laten starten.

Wat is Windows Zero Config?
Ik heb een Sitecom WL 349 USB stick. Bij de genoemde tekst aan het begin van de regel kan ik wel of niet een vinkje zetten. Verder kan ik aanvinken: Radio uit, adapter uitschakelen en systeemvakpictogram weergeven.

Ga naar start -> uitvoeren -> services.msc (invullen en op enter drukken)

naar beneden scrollen tot je windows zero config ziet en daar bij geavanceerd de optie "bij opstarten" kiezen

Ga naar start -> uitvoeren -> services.msc (invullen en op enter drukken)

naar beneden scrollen tot je windows zero config ziet en daar bij geavanceerd de optie "bij opstarten" kiezen

Hallo, Wampier

Ik kom daar alleen WIRELESS zero config tegen en die staat op automatic bij opstarten.:p
Dus WINDOWS zero config staat er niet bij. !!

Laatst bewerkt:
Ja, helaas

Hou even in het achterhoofd dat ALLE ondersteuning voor win XP SP3 integrated is weggevallen.

Ik weet het, maar dit is een oude notebook, die ik echt niet wegdoe ivm de seriële poort. Kom daar tegenwoordig nog maar eens om.
Er zit maar 256 k geheugen in.
Voor videobewerking en internet heb ik een andere PC op Vista met 4 GB.

Met de notebook bestuur ik mijn computergestuurde zender aan en ik lees mijn Apneu apparaat ermee uit, de laatste software heb ik er net op staan. Ook gaat hij mee op de motor. Mocht er iets kapot trillen, dan geeft dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan