jasperjasper
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 dec 2006
ik heb nu de nieuwste morpheus versie 5.3.2 maar ook een probleempje werk op zich weer geweldig zoals ik van morpheus bent gewent maar kan in deze versie niet alle liedjes downloaden wanneer ik bv. jojo - too litle too late wil downloaden krijg ik ineens een melding over iets met auteursrechten wanneer ik bij deze melding op ok klikt komt er een popup van amazon op het scherm met een aantal cd's van jojo die je kunt kopen (maar dat ben ik dus niet van plan) het download proces word ook niet gestart. ik heb ook morpheus ultra 5.3.0 hier kan ik wel alle liedjes gewoon downloaden (ook dit nummer van jojo) maar kan dit ook in morpheus ultra 5.3.2? ik gebruik namelijk eigenlijk liever de free morpheus (want de enige verbetering aan ultra is eigenlijk meer skins en geen advertentie balk) streamcast zegt dat morpheus ultra sneller is maar moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit iets van heb gemerkt (dit zeggen ze van lime-wire pro trouwens ook maar ook hierbij merk ik geen verschil in downloadsnelheid met de gewone lime-wire) ik heb ook limewire die ik ook erg goed vind maar gebruik toch wel liever morpheus omdat ik de prestaties hiervan nog beter vind en ik de interface fijner vind (o.a een zoekvak om je gedownloade liedjes op te zoeken en de mogelijkheid om nummers naar de itunes bibiotheek te syncroniseren ook erg handig want ik heb een ipod) .bovendien word morpheus free altijd bij het opstarten van windows opgestart en geen ultra in verband met de softwrap beveiliging
ik moet dan eerst weer de gratis morpheus afsluiten en ultra opstarten (bijde tegelijkertijd gebruiken gaat niet) ik kan als ik ultra ook instaleert bovendien geen zoekopdrachten meer uitvoeren in morpheus free daarom kan ik de exacte foutmelding van auteursrechten niet hier weergeven.heeft men hier een oplossing voor dit probleem of weet iemand wat dit te betekenen heeft laat het me weten!
alvast erg dank voor de moeite!
ik moet dan eerst weer de gratis morpheus afsluiten en ultra opstarten (bijde tegelijkertijd gebruiken gaat niet) ik kan als ik ultra ook instaleert bovendien geen zoekopdrachten meer uitvoeren in morpheus free daarom kan ik de exacte foutmelding van auteursrechten niet hier weergeven.heeft men hier een oplossing voor dit probleem of weet iemand wat dit te betekenen heeft laat het me weten!
alvast erg dank voor de moeite!