Waarom Krijg ik dit berichtje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo

Me pc viel net uit en kreeg ik een bericht van dat het systeem hersteld is van een ernstige fout. En dat gebeurde een paar dagen geleden ook maar toen kreeg ik een blauw scherm met dat iets fout was gegaan. Nou dus net toen dat berichtje kwam stond er verzenden of niet, heb ik gedaan en het probleem lag een een software. Nou die ik heb dus verwijderd. Maar hoe kan ik dit voorkomen. Kijk ook even naar de bijlage

Bijlagen

• lol.JPG
    lol.JPG
    50,1 KB · Weergaven: 52
Je bedoelt de Iomega drivers, het alternatief voor de Ati drivers?

Blauw scherm = Blue screen of dead, dat slaat op een hardware fout, die kan zijn veroorzaakt door een verkeerde driver, dus ik neem aan van wel. ;)

Door een reeds nieuwe versie van je chipset / kaarten te downloaden. Of bij de installatie alle drivers van dat stukje hardware dat je wilt updaten te verwijderen en daarna de update installeren.

Nou het zit zo ik heb een externe flopy drive die ja best wel oud is denk ik en die kan flopjes van 100mb en die deed het eerst niet omdat ie geen software had en het merk is van iomega dus had ik dat programma gedownload zou het mischien kunnen dat de hardware niet samen gaat met het programma,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan