Waarom laat Windows Media Player de ondertiteling niet zien bij een m2ts bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pygmalion

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Beste mensen,

De film (.m2ts) en de ondertiteling (.srt) zitten in dezelfde folder en hebben dezelfde naam. Maar toch wil WMP de ondertiteling niet laten zien.
Eerst liet Windows Media Player Classic - Home Cinema het wel zien, maar dan moest mijn kleurenschema enzo allemaal gewijzigd worden en de film, in blu ray kwaliteit, zag er slechter uit qua resolutie. Maar toen installeerde ik directvobsub, en nu kan ik zelf niet op WMPC - HC de ondertiteling zien.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt.

Pygmalion

P.S. windows 7 prof 32 bit, wmp versie: 12. Nota bene, dit probleem heb ik niet bij .mkv bestanden

Ik heb zoiets ook wel eens gehad bij een bepaald mp4 bestand.
Wat ik toen heb gedaan is het mp4 bestand omzetten naar avi (of een aander formaat).

Groeten Marcel

Ik heb zoiets ook wel eens gehad bij een bepaald mp4 bestand.
Wat ik toen heb gedaan is het mp4 bestand omzetten naar avi (of een aander formaat).

Groeten Marcel

Het laatste wat ik wil is converteren =P Duurt eeuwen. Bovendien ben ik bang dat dat avi bestand er kwalitatief op achteruitgaat.

Dat de kwaliteit achteruit gaat ben ik met je eens.
Er bestaan vast wel andere programma's dan VOBSUB die de ondertitels onder je film zetten.

Voor mij houdt het hier op
Succes verder

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan