Waarom loopt Call of Duty Modern Warfare zo schokkerig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomt

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Op mijn PC loopt call of duty Modern Warfare erg schokkerig. Daarom heb ik Can I Run It geprobeerd. Dat is een programmaatje om te kijken of je bepaalde games kunt spelen. Hier komt uit dat ik het gewoon kan spelen. Misschien weten jullie een oplossing?

Call of Duty: Modern Warfare 2
System Requirements Lab Analysis

Congratulations, your computer passes the minimum specification required to run this product.

Minimum

CPU
Minimum: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
You Have: 2.62 GHz Performance Rated at: 3.93 GHz
PASS

RAM
Minimum: 1 GB
You Have: 989.1 MB
PASS

OS
Minimum: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
You Have: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit
PASS

Video Card
Minimum: 256 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or better or ATI Radeon 1600 XT or better
You Have: Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 302.0 MB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
PASS

Free Disk Space
Minimum: 12 GB of free hard drive space
You Have: 35.3 GB
PASS

Hoi

Omdat je videochip gewoon niet voldoet om die game te spelen.
Ook je geheugen is aan de lage kant waarbij zo te zien ook nog wat is gereserveerdt voor de videochip.

Laatst bewerkt:
En dat ondanks dat de test zegt dat je slaagt!

Het is een onboard kaart en die voldoen absoluut niet voor moderne games!

Precies, de test is niet altijd accuraat.

Mocht ts van het schokken af willen betekend dat een nieuwe videokaart kopen en misschien ook een neiuwe voeding.

Daar komt ook nog eens bij dat je Windows 7 Ultimate draait met maar 1 GB RAM. 1 GB is zowel het minimum voor deze versie van Windows en het spel. Veel te weinig dus.

Hoi

Omdat je videochip gewoon niet voldoet om die game te spelen.
Ook je geheugen is aan de lage kant waarbij zo te zien ook nog wat is gereserveerdt voor de videochip.

Daar komt ook nog eens bij dat je Windows 7 Ultimate draait met maar 1 GB RAM. 1 GB is zowel het minimum voor deze versie van Windows en het spel. Veel te weinig dus.

Zoals gezegd....

Heb je nog steeds geen videokaart die het spel ondersteunt. Dus dat zal in dit geval niet tot nauwelijks helpen

Dat maakt niks uit...

Je videochip voldoet gewoonweg niet.
Oplossing:een goede losse videokaart.(en meer ram)

Ik werd even afgeleid toen ik mijn bericht aan het typen was en had daarom de laatste reacties ook niet gezien. Ik zal in het vervolg beter opletten :)

@m4rc0: nee joh plaag je maar beetje.Zou wat anders zijn als je na een half uur dat zou zeggen.Nu begrijp ik het dat je scherm al open stond en mijn edit dus niet op je scherm staat.

back on topic

Dan nog maar een keer.

De enige oplossing is het plaatsen van wat extra ram en een losse goede videokaart (en misschien ook een nieuwe voeding, ligt eraan welke je nu hebt)

Heb nu een 450 watt voeding. Koop denk toch maar een nieuwe videokaart en extra ram geheugen

Van welk merk is die voeding?

En wat wil je uitgeven? Wellicht kunnen we wat suggesties doen.

Corsair voeding. Ik wil niet te veel uitgeven, max 100€ maar het liefste minder

Dan is de volgende vraag, op wat voor kwaliteit wil je spelen? Is minimum voldoende of maximaal? Of ertussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan