Waarom moet in Outlook elke dag de Disclaimer opnieuw aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Beste Helpmij Lezers,

Ik moet op mijn pc op kantoor elke ochtend mijn disclaimer opnieuw aanzetten: Extra --> Opties... --> Emailindeling --> Handtekeningen.

Opzicht geen grote moeite, maar wel hinderlijk.:confused:

wie kan mij uit de brand helpen?

Groet,
Stefan

gebruik je wel outlook als maileditor? Die instelling zit in hetzelfde schermpje als de handtekening, bovenin.
Als je ervoor hebt gekozen om MSWord als maileditor te gebruiken, moet in in Word je handtekening instellen. Zit onder [extra]>[opties]>[algemeen]>[e-mail opties]

Hey Madpuppet,

Dankjewel voor je snelle reactie.:thumb:
Het [extra]>[opties]>[algemeen]>[e-mail opties] heb ik niet, of ik kijk er overheen.

maar ik gebruik inderdaad word als editor, en heb dan ook een vast word bestand wat ik als disclaimer gebruik.

nog andere ideeën??

Stefan

dan kijk je eroverheen denk ik. Je moet natuurlijk wel in WORD kijken, bij [extra]>[opties]>[algemeen]>[e-mail opties] niet in outlook.

Tenminste... ik heb hier Office2000, dat is de manier waarop ik erbij kom. In een andere versie zit het misschien net weer in een ander schempje...

Je gebruikt overigens geen Word document als disclaimer, je stelt daar gewoon je handtekenining in, net als in outlook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan