Het volgende: Mijn pc is uitgerust met een Ma****a SR-8589 DVD-ROM speler (= Panasonic). Dit apparaat speelde in eerste instantie geen muziek met behulp van de Windows Media Player 10 (ook niet met Winamp). Via zoeken was er het advies om bij de Player de optie Digitaal afspelen om te zetten naar Analoog afspelen. Het gevolg hiervan was dat de DVD-ROM speler nu wel de muziek stukken op de CD herkende, maar hiervan slechts twee à drie seconden speelde en dan verder sprong. Daarna dacht ik (obligaat) dat het misschien aan de drivers van het apparaat lag maar die zijn er niet want die levert XP automatisch mee. Nu weet ik het dus even niet meer, ook niet daar het net verder weinig over problemen in deze meldt, noch met de DVD speler noch anderszins.
Ter extra info: wanneer de WMP zeg maar in digitale modus staat genereert het de foutmelding C00D0FAC. Dit zou betekenen dat de CD beschadigd is, maar dit is pertinent onjuist omdat het wel in een stereo set afgespeeld kan worden. Ook kan het betekenen dat WMP geen error correctie kan uitvoeren, maar daar geloof ik zelf niet in.
Wie helpt mij dit probleem te overwinnen?
Ter extra info: wanneer de WMP zeg maar in digitale modus staat genereert het de foutmelding C00D0FAC. Dit zou betekenen dat de CD beschadigd is, maar dit is pertinent onjuist omdat het wel in een stereo set afgespeeld kan worden. Ook kan het betekenen dat WMP geen error correctie kan uitvoeren, maar daar geloof ik zelf niet in.
Wie helpt mij dit probleem te overwinnen?