waarom stopt de download?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paniekfreak

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
96
Hallo

Ik zit met een nogal vreemd probleem. Als ik iets aan het downloaden ben en ik wil ondertussen muziek luisteren dan stop mijn download altijd. Het maakt niet wat ik gebruik om mijn muziek te luisteren of waarmee ik download. De download stopt altijd gewoon...

Wie iemand hoe dat komt en hoe ik kan zorgen dat de downloads blijven door lopen?

Groetjes
Corina
 
Corina,

Welkom op Helpmij.nl

Wat voor soort internet-verbindig heb je bijvoorbeeld: kabel, adsl of anders, en welke windows versie gebruik je?

Groeten,
 
Hai

Ik heb een demos-kabelmodem dat op de compoort is aangesloten. Mijn maximale snelheid is dus 11.5 kb/s.
Ik heb als besturingssysteem windows XP.

Groetjes
 
Wat voor systeem heb je, v.w.b. processor, geheugen etc. Het probleem heb ik gehad op een Win98 computer met 48MB geheugen en een Cyrix 166+ processor, het systeem kon het gewoon niet aan.

Tevens kan het zijn dat er teveel programma's in de achtergrond meedraaien waardoor bepaalde programma's erbij inschieten.
 
Blue Thunder, ik denk niet dat dat het probleem is want als op haar computer Xp kan zal ie dat allemaal vast wel aan kunne
 
Geplaatst door Jappie-zland
Blue Thunder, ik denk niet dat dat het probleem is want als op haar computer Xp kan zal ie dat allemaal vast wel aan kunne

...tenzij die computer XP maar ternauwernood aan kan...
 
Jappie-zland
Ik had er overheen gelezen dat het besturingssysteem XP is, dat neemt echter nog niet weg dat het in dit geval wel belangrijk is om te weten hoeveel geheugen er geplaatst is , de instelling van het virtueel geheugen en hoeveel programma's er meedraaien op de achtergrond i.v.m processor capaciteit, en uiteraard met wat voor processor er gewerkt word.
 
Sorry luitjes

Ik had niet gezien dat er al gereageerd had. Vandaar dat het ff duurde. ;)

Ik heb een Pentium 4, 2.53Ghz met 512 MB Ram (dus daar kan het niet aan liggen denk ik).
Ik weet het niet zeker hoe het met het virtueel geheugen zit want dat wordt volgens mij automatisch door Windows gedaan...

Meestal heb ik enkel iMesh draaien voor mijn downloads. En zodra ik dan of muziek (met MusicMatch) luister of een film kijk (met om het even welke player) dan stopt de download gewoon. :(

Mijn provider is (nog wel, maar ik krijg binnenkort ADSL) Kabelfoon en ik maak gebruik van een modem dat op mijn Compoort zit (een kabelmodem).
Maar normaal als ik geen film kijk of muziek luistert loopt de download normaal. Hij stopt alleen met muziek of films kijken.

Groetjes
Corina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan