Waarom verdwijnen er soms knoppen van de werkbalk Snelle toegang?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan108

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Beste mensen,
In Word heb ik in een bepaald document knoppen op de werkbalk Snelle toegang gezet waarmee macro's gestart kunnen worden. De knoppen en code zitten alleen in het document zelf (dus niet in Normal.dot) Het document kan door meerdere gebruikers op kantoor geopend en bewerkt worden. Soms verdwijnen die knoppen. De code blijft in document aanwezig. Ik heb het idee dat dat komt als het bestand door een andere versie van Word geopend is geweest maar weet dat niet zeker. Is dit probleem bekend?
Belangrijker is de vraag: hoe zorg ik ervoor dat de macro's altijd via een knop bereikbaar blijven?
Alvast dank voor reacties!

Zonder het document te zien is het lastig om te beoordelen wat de oorzaak kan zijn. Versieverschil kan eigenlijk alleen als je in de oude (< W2007) opent. En als je opslaat als docm dan kun je vermoed ik al niet eens openen in W2003. Tussen 2007 en de opvolgers zit ook wel een klein verschil, dat je kunt merken bij het maken van eigen knoppen, dus dat zou een reden kunnen zijn. Maar nogmaals: het document erbij helpt al een heleboel :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan