Waarom verdwijnen mijn gedeelde agenda's in outlook 2007 regelmatig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steevan

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
:) Beste mensen,

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik maak gebruik van gedeelde agenda's via outlook 2007 (Exchange). Het probleem is dat regelmatig mijn gedeelde agenda's van personen verdwijnen. Ik moet de agenda's dan weer opnieuw toevoegen en blijven dan weer voor enige tijd staan. Daarna je raad het al verdwijnen ze weer. Dit is natuurlijk niet de bedoeling lijkt mij, zo blijf je bezig. Ik kan niet herleiden wat het probleem zou kunnen zijn. Ook natuurlijk op meerdere forums gekeken en me rot gegoogled maar kan niks vinden over dit toch wat vage probleem. Are there some pro's in the building? :cool:

Alvast bedankt :thumb:

Zijn die agenda's in outlook niet toevallig "tijdelijk" gedeeld? Op mijn werk kan ik bijvoorbeeld voor een bepaald persoon afspraken maken en bekijken in haar agenda maar ik moet het wel iedere keer opnieuw "aanvragen".Volgens mij is het blijvend als je volledige autorisatie hebt tot alles in outlook maar als je alleen in de agenda kunt kijken/werken moet dat iedere keer opnieuw bevestigd worden. :shocked:

Laatst bewerkt:
Hmm oke... Weet jij dan ook toevallig waar en hoe ik kan nagaan of de agenda's inderdaad "tijdelijk" gedeeld zijn ja of te nee?

Dwalen er op het forum nog pro's rond die mij verder kunnen helpen?

Oplossing gevonden

Dit komt door het volgende:

De standaard instellingen van de outlook agenda(s) is dat deze is ingesteld op 2 maanden actief. Na deze 2 maanden worden de agenda's automatisch ontkoppeld in outlook.
Deze instelling is te veranderen naar maximaal 36 maanden op de agenda van de persoon van wie de agenda is (In outlook van de desbetreffende persoon).

Ter informatie voor de handelingen die moeten worden gedaan:
Rechtermuisknop op agenda bij "mijn agenda's" --> Eigenschappen --> Machtigingen -> Overige beschikbaarheidinfo -> Bij 'publiceer' vul je dan 36 maanden in of natuurlijk voor hoelang jij wilt.

Heel simpel allemaal als je maar weer waar je moet zoeken. :p

Toch bedankt voor de reacties mensen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan