Beste medeleden,
Ik zit met mijn handen in het haar.
Het moederbord van mijn PC (ongeveer een 4 jaar oud) heb ik noodgedwongen moeten vervangen.
PC = Packard Bell. Besturingssysteem dat ge�nstalleerd was = Windows Viste Home Premium OEM. De sticker van Microsoft is rechts-onderaan op de behuizing gekleefd.
Nadat ik het moederbord vervangen had wilde de PC niet meer opstarten.
Dus even de Vista-DVD uit de kast halen en her�nstalleren.
Helaas werd, en is, dat een ongelooflijke lijdensweg.
Bij het ingeven van de "Offici�le" Productcode (5 groepjes van 5 tekens) werd deze gewijgerd. Na herhaalde pogingen bleek er maar ��n oplossing: INSTALLEREN ZONDER PRODUCTCODE. De installatie verliep vlot. Maar na het heropstarten werd opnieuw naar de productiecode gevraagd => de productcode geven => werd op nieuw NIET aanvaard (bericht: geen geldige code).
Op het net naar een oplossing zoeken => moest een nieuwe Prod.Code aanvragen =>
voorgeschreven procedure gevolgd => kon geen code aanmaken met het opgeven de "id code". De nummer zou volgens MICROSOFT NIET overeenstemmen met het gebruikersland
.
Ik heb alles geprobeerd (gisteren nacht tot 2 uur) en niets wil lukken.
Telefonisch of per mail contact nemen met Microsoft lijkt niet mogelijk (ik vind nergens een aanspreekpunt
).
Ik ben einde raad. Weet iemand wat ik kan doen om de software aan de praat te krijgen?
Daarom mijn oprechte dank aan alle medewerkers die naar een oplossing voor mijn probleem zoeken.
Groetjes
Chris
Ik zit met mijn handen in het haar.
Het moederbord van mijn PC (ongeveer een 4 jaar oud) heb ik noodgedwongen moeten vervangen.
PC = Packard Bell. Besturingssysteem dat ge�nstalleerd was = Windows Viste Home Premium OEM. De sticker van Microsoft is rechts-onderaan op de behuizing gekleefd.
Nadat ik het moederbord vervangen had wilde de PC niet meer opstarten.
Dus even de Vista-DVD uit de kast halen en her�nstalleren.
Helaas werd, en is, dat een ongelooflijke lijdensweg.
Bij het ingeven van de "Offici�le" Productcode (5 groepjes van 5 tekens) werd deze gewijgerd. Na herhaalde pogingen bleek er maar ��n oplossing: INSTALLEREN ZONDER PRODUCTCODE. De installatie verliep vlot. Maar na het heropstarten werd opnieuw naar de productiecode gevraagd => de productcode geven => werd op nieuw NIET aanvaard (bericht: geen geldige code).
Op het net naar een oplossing zoeken => moest een nieuwe Prod.Code aanvragen =>
voorgeschreven procedure gevolgd => kon geen code aanmaken met het opgeven de "id code". De nummer zou volgens MICROSOFT NIET overeenstemmen met het gebruikersland

Ik heb alles geprobeerd (gisteren nacht tot 2 uur) en niets wil lukken.
Telefonisch of per mail contact nemen met Microsoft lijkt niet mogelijk (ik vind nergens een aanspreekpunt

Ik ben einde raad. Weet iemand wat ik kan doen om de software aan de praat te krijgen?
Daarom mijn oprechte dank aan alle medewerkers die naar een oplossing voor mijn probleem zoeken.
Groetjes
Chris