• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarom verschijnt #### als ik tekst plaats?

• Onderwerp starter Onderwerp starter LCW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LCW2

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Ik heb via celeigenschappen te cel opgemaakt voor tekst, met tekstterugloop. gaat de meeste keren goed, maar bij een bepaalde tekst krijg ik steeds ###### ipv wat ik heb ingetikt. als ik dan weer dubbelklik op het rijtje #### zie ik de tekst weer, maar dat is dus niet de bedoeling. ik heb allerlei symbolen weggehaald (zoals haakje openen en sluiten), maar het blijft zo. volgens mij moet de cel toch alles aankunnen als je er tekst van hebt gemaakt?

Zet eens een ' (apostrofe) voor de tekst

tja, gewoon. woordje komma woordje woordje woordje woordje punt.

Als ik dat in Excel zet dan werkt het gewoon. Plaats anders een voorbeeld; je maakt ergens een denk of tikfout en zo komen we nergens.

Ron

Als ik dat in Excel zet dan werkt het gewoon. Plaats anders een voorbeeld; je maakt ergens een denk of tikfout en zo komen we nergens.

Ron
oké, tekst is: 'Globale Factoren: Onafhankelijkheid en Zelfcontrole. Onafhankelijkheid: De rol die een persoon op zich neemt wanneer hij of zij met anderen interacteert; de mate waarin de persoon anderen zal beïnvloeden of beïnvloed wordt door de mening van anderen ongeacht de wens om met anderen te interacteren.

Een voorbeeldje waarbij het wel en waarbij het niet goed gaat brengt een stuk duidelijkheid
niet goed gaat het bij:
'Globale Factoren: Onafhankelijkheid en Zelfcontrole. Onafhankelijkheid: De rol die een persoon op izch neemt wanneer hij of zij met anderen interacteert; de mate waarin de persoon anderen zal beïnvloeden of beïnvloed wordt door de mening van anderen ongeacht de wens om met anderen te interacteren.
wel goed gaat het bij:
integriteit. Handhaven van algemene of professionele sociale en ehtische normen en waarden, ook bij druk van buitenaf om hiervan af te wijken.

Als je nu een excel file voorbeeldje geeft praat het makkelijker

Dat komt omdat de waarde dan groter is dan het veld. Vergroot de cel maar eens, dan moet het over zijn.

De totale tekst is langer dan 256 karakters en dat is het maximum aantal karakters in een cel

Ron

Als je het celformaat verandert van text naar general is ook goed en hoef je de breedte van de cel niet aan te passen.

Als je het celformaat verandert van text naar general is ook goed en hoef je de breedte van de cel niet aan te passen.
geprobeerd, ik zie de tekst weer terugkomen, inderdaad. Als ik de hele tekst in beeld wil hebben moet ik wel de cel vergroten, maar dat is geen probleem. de ergerlijke ## zijn weg. maf zeg: je zou toch denken dat het met de "tekst" als celeigenschap moest lukken... maar... bedankt. :thumb:

De totale tekst is langer dan 256 karakters en dat is het maximum aantal karakters in een cel
je zou toch denken dat het met de "tekst" als celeigenschap moest lukken
Tot 256 karakters gaat het inderdaad goed maar daarboven niet meer .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan