waarom vind msn de webcam niet (Fujitsu Siemens Amilo Pi 2540)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flinstone123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Hallo iedereen,

Ik heb gister de Fujitsu Siemens Amilo Pi 2540 gekocht.
Hij werkt prima, alleen heb ik 1 vraag;

Er zit een ingebouwde webcam in, en als ik msn opstart en de instellingen van de webcam wil wijzigen vind hij geen webcam.
Moet hij dan nog geinstalleerd worden die webcam?
Er zit verder geen software bij de webcam ( en ook niet bij de laptop) en in de handleiding staat er niks over. Waar kan dit aan liggen? En wie kan mij helpen dit probleempje op te lossen?

Ik heb al gekeken op de laptop zelf maar ik vind ook geen informatie of geen programma dat over de webcam gaat, dan zoek ik op de Fujitsu siemens site te kijken alleen dat is wel zo gaotisch, haha.

Wie ow wie kan mij zo snel mogelijk helpen?! Bedankt alvast!:thumb:

Groeten, Piet

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde laptop.. als het lampje nog niet brandt moet je eventjes op FN+F7 drukken.. Dan springt de webcam aan ;) suc6 ermee

inderdaad dit heb ik zelf ook ontdekt nadat ik deze vraag had gesteld, maar wel bedankt!:thumb:

Hallo, ik heb even een off topic vraagje, maar is het echt zo dat de ventilators onder op de laptop zitten? Ik hoop dat iemand me antwoord geeft, want ik wil deze laptop misschien kopen.

Alvast bedankt.

Hallo, ik heb even een off topic vraagje, maar is het echt zo dat de ventilators onder op de laptop zitten? Ik hoop dat iemand me antwoord geeft, want ik wil deze laptop misschien kopen.

Alvast bedankt.

nee de ventilator zit aan de achter kant van de laptop

okeej,, de webcam staat nu aan als je op FN+F7 drukt..
maar hoe kun je nu de instellingen veranderen van de kleuren enz.. ? :confused:
Alvast Thanxx ..:thumb:

Lisa..:)

Hallo iedereen,

Ik heb gister de Fujitsu Siemens Amilo Pi 2540 gekocht.
Hij werkt prima, alleen heb ik 1 vraag;

Er zit een ingebouwde webcam in, en als ik msn opstart en de instellingen van de webcam wil wijzigen vind hij geen webcam.
Moet hij dan nog geinstalleerd worden die webcam?
Er zit verder geen software bij de webcam ( en ook niet bij de laptop) en in de handleiding staat er niks over. Waar kan dit aan liggen? En wie kan mij helpen dit probleempje op te lossen?

Ik heb al gekeken op de laptop zelf maar ik vind ook geen informatie of geen programma dat over de webcam gaat, dan zoek ik op de Fujitsu siemens site te kijken alleen dat is wel zo gaotisch, haha.

Wie ow wie kan mij zo snel mogelijk helpen?! Bedankt alvast!:thumb:

Groeten, Harm Watsing:D

als je je web cam wilt openen dus na dat je op FN F7 hebt gedrukt hoe moet je hem an openen want bij mij brand het lampje wel maar kompt er geen venster ka je mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan