• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarom werkt formule niet? (afronden op 1 decimaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs CM

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Goede middag,

Beste heren en/of dame (AlexCEL heeft reeds vorige vraag beantwoord)

Ik wil nogmaals op mijn vorige vraag terugkomen ondanks dat die gesloten is, want iets in de formule werkt niet of ik heb per ongeluk iets verwijderd)

Derhalve bijgevoegd het nieuwe bestandje!

Wie weet een goed programma om pdf om te zetten in Excel, wil best ervoor betalen, maar niet gratis want vorige suggestie van iemand heeft toen mijn hele excel verziekt.

Bij voorbaat dank

Math

Bij mij komt gewoon nvt tevoorschijn al er niets in C10 staat. Merk op: een spatie is niet niets....

Wat is het verschil tussen $C6 en C$6?
Bij doortrekken van $C6 naar rechts blijft de kolomletter hetzelfde ($C)
Bij doortrekken van C$6 naar beneden blijft het rijnummer hetzelfde ($6)

Edit:
Voorbeeldje van TS teruggeplaatst als bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi AlexCell, ik zie het en klopt volledig ik moet dus daadwerkelijk alles deleten en geen spatie.
Weet u (jij) misschien een goed en betaalbaar programma om bv pdf om te zetten in Excel?

Derhalve bijgevoegd het nieuwe bestandje!
Ik zie niets. Zie ook geen link naar die gesloten topic. Heb je soms privéberichten verstuurd?

De hulp op Helpmij.nl is gratis! En bewust zaken verzieken kan ik me niet voorstellen. Natuurlijk ligt de eindverantwoordelijk om zaken toe te passen bij de gebruiker. Hoe vaak zeggen we niet, maak systeemherstelpunten en systeem- en datakopieën!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan