waarom werkt vistalisator niet bij windows 7 starter en hoe kan ik van duits naar ned

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisgizmo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
hallo ,kan iemand mij uitleggen aub hoe ik van het duits naar het nederlands kan gaan bij een "windows 7 starter" versie , ik kan blijkbaar ook de vistalizator niet gebruiken op dat lapje anders was het probleem waarschijnlijk al opgelost.....hoe kan het dat deze niet werkt ?,

kan iemand mij helpen aub!!
alvast bedankt

verplaatst naar windows 7.

Je praat over starter...dus een netbook.
Nee dan kun je bijna niks veranderen.
Dit is een uitgeklede versie van de normale windows 7.

Als aanvulling op Puppie (leuk plaatje Pup^^).
Aangezien je op starter bijna niks (zeer weinig) kan, zoals achtergrond veranderen en je taal, raad ik je aan om toch een upgrade te maken naar win7 home basics of een andere versie ;)

Vistalizator claimt: Met deze tool kunt u de Windows display taal veranderen (werkt alleen onder Windows versie anders dan Ultimate)! Wel te gebruiken in de andere versies, bijvoorbeeld: Starter, Home Basic, Home Premium en Business/Professional.

Een vereiste is echter: U kunt deze taalpakketten alleen gebruiken in 32-bit Windows 7 RTM (originele versie zonder een SP).
Na het installeren van specifieke MUI talen, kunt u extra LIP talen installeren.

Kijk hier: http://www.froggie.sk/nl/7lp32rtm.html

bedankt !!!!!

Hallo ,graag mijn oprechte dank voor jullie snelle reacties en hoop hier ergens mee uit de voeten te komen ...............!!!!

vriendelijke groet,

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan