Waarom wij geen aanbieding van 50 dollar of euro voor Win7?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichCapich

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Hallo,

Ik zit inmiddels al een week te speuren op internet, over het feit, dat wij geen Windows7 mogen downloaden op 22 okt. a.s. voor 50 euro, danwel 50 dollar. Ikzelf vind het toch een vorm van discriminatie, dat wij uitgesloten zijn. :mad:

Ikzelf heb nu Win7 RC en moet toch zeggen, dat ik het best een mooi en soepel besturingssysteem geworden is. Maar ik weiger gewoon om straks €120 neer te tellen, voor een verbeterde Vista. Nu krijgen de Amerikanen, Engelsen, Fransen en Duitsers wel die aanbieding van $50 voor een upgrade van Vista Primium naar Win7 Premium. Maar omdat wij een klein landje zijn, mag o.a. ik daar geen gebruik van maken. Ik vind het gewoonweg belachelijk. Dus je moet maar verhuizen, om van die aanbieding te mogen gebruiken?

Nou... Tenzij Microsoft nog een hele goede aanbieding gaat geven aan ons, Nederlanders, anders moet ik maar terug in Maart naar Vista premium... :(

MAAR ik kan mij voorstellen, dat iemand een LEGAAL truckje weet, om toch gebruik te kunnen maken van die aanbieding. Dus wie weet hoe? Ik hou mij en wellicht anderen erg graag aanbevolen. Ook als je weet, waar je je beklach hierover kan doen (wel en niet bij Microsoft).

Alvast bedankt voor de eventuele tips!

Je zou toch gewoon die engelse versie voor 50 dollar kunnen bestellen, of werkt dat niet? het heeft waarschijnlijk ook iets te maken met die nieuwe Europese (...)wet.

Als je misschien iemand kent die in een van die landen woont, kun je het door hem laten bestellen en dan per post naar jou laten toesturen (of je komt het ophalen)

Tja...

Had ik ook aan gedacht. Dan moet je je adres opgeven, maar nederland kun je niet kiezen en je kunt dan alleen een engels-talige versie bestellen. Dat is natuurlijk ook zonde dan. Tenzij ik ook de Ultimate voor 50 pond mocht bestellen, dat was het opgelost. Maar helaas...

Toch bedankt voor de tip. :thumb:

Niemand nog een idee?

Niemand nog steeds geen idee? Ik lees wel dat je als nederlander kan voorbestellen, maar kan het nergens vinden. Vast niet met korting, maar wel bekend waar? Wil namelijk wel even kijken. Thanx.

Als je nu vista koopt krijg je 7 er gratis bij

Laatst bewerkt:
@bartdekoe,

jou bericht verwijderd, deze is tegen de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je lid werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan