Waarom Zo Traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Hello Helpmij Forum!

Ik had een klein vraagje, waarom is mijn browser & de rest van mijn computer zo traag, als ik bijv een facebook spelletje (ik geloof dat het internetspelletje met Adobe werkt) speel?

Als ik niet op het spelletje zit dan is mijn pc gewoon snel, ik bedoel niet traag in iedergeval. Ik heb ook helemaal niks op mijn computer, ook niks geinstalleerd.
Op mijn andere PC (Acer) heb ik het probleem niet, maar die is eigenlijk best wel wat beter, maar op deze computer(Paradigit) had ik dit probeem eerst niet

Weet iemand misschien het probleem of weet iemand misschien een oplossing zodat dit spelletje niet zo vertragend werkt?

Bedankt voor het lezen in iedergeval :)

Ik spelletje van facebook gebruikt zoveel geheugen dat de rest van de pc traag wordt. Ik zie dit namelijk ook bij de laptop van mijn vriendin waar 1 gb aan geheugen in zit.. er wordt bijna 500 mb alleen dan al gebruikt voor de internet browser waar het spel dus via draait.

Een oplossing kan zijn om meer geheugen er in te stoppen maar ik weet niet hoeveel er al in zit en of je er meer bij in kan stoppen dat ligt aan het model af...

Ik spelletje van facebook gebruikt zoveel geheugen dat de rest van de pc traag wordt. Ik zie dit namelijk ook bij de laptop van mijn vriendin waar 1 gb aan geheugen in zit.. er wordt bijna 500 mb alleen dan al gebruikt voor de internet browser waar het spel dus via draait.

Een oplossing kan zijn om meer geheugen er in te stoppen maar ik weet niet hoeveel er al in zit en of je er meer bij in kan stoppen dat ligt aan het model af...

Ahhh ok ok erg veel bedankt :)

Ik was al bang dat het daaraan zou liggen deze PC heeft namelijk maar 512mb RAM hehe :p

maar toch bedankt :D

512 is tegenwoordig ook wel wat weinig..

Maar dat een spelletje via het internet zoveel gebruikt is weer belachelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan