Waarom???

Status
Niet open voor verdere reacties.

brampower

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2005
Hallo mensen.:P
Ik heb iets vet vaags.
Als ik een spel opstart,dan komt er eerst heel ff een
klein zwart schermpje in mijn beeld(voor 1 sec.) en dan sluit dat schermpje af en gebeurt er niks.
Hetzelfde had ik met de World of Warcraft installer,en met Subviewer 3.063.Ik heb een Radeon 9800 PRo(265 MB) dus dat moet werken,want voorheen heeft alles het ook altijd gedaan.Totdat ik Windows XP (door een paar fouten)moest herinstalleren.:confused: :mad:
ZIE OOK ATTACHMENT
Ik herinstalleerde het en alles ging goed,maar na een tijdje kreeg ik een stuk of 9 fouten zoals:kan dit en dit niet extracten,en:dit en deze bestanden worden niet gevonden,en daaronder stond dan:Overnieuw,Afsluiten en Doorgaan.Dus ik elke keer overnieuw,werkte niet.
Dus ik had zoiets van:dan maar Doorgaan.
Dat ging wel,maar nu krijg ik dit dus terwijl hij het voorheen nog deed.Het is net een nieuwe PC(onnodige Info):Ddus ik heb nog maar 1x windows XP erop gezet (Professional) en toen werkte het gewoon:S
ZIE ATTACHMENT
Dit is echt vaag:S:S
Als je het weet(zou wel vet zijn) kan je hier posten of mailen:bram2all@hotmail.com

Ik hoop op een snelle oplossing!

Later,Brampower

*** school

Ja *** srry

Ik zit nu op school :p :evil:

Ik post die attachment vanmiddag wel.
Of binnenkort nog wel :P
srry voor de overlast
hehe
Maar het is zo'n zwart dos schermpje,en daarboven staat dan(in dat blauwe balkje) bovenin:
C:/Drivers/Driver32.ink
Dan kopieer ik dat,en dan ga ik erheen,en dan staan er allemaal bestandjes en dan doe ik die Driver32.inc maar dan krijg ik weer hetzelfde,weer zo'n DOS schermpje en dan gaat het weer weg.
Mijn PC is nu (thuis) Windows XP overnieuw aan het installen,heb mijn hele C schijf geformatteerd,dus ik zal eerst ff kijken of hij het nu wel weer doet,want hij heeft het voorheen ook altijd gedaan op Windows XP:S
Toen waren er allemaal fouten in gekomen en toen heb ik hem 'gehersteld'.
Ik wou toen World of Warcraft(WOW) installeren,maar daar had je DirectX 9.0c voor nodig,en mijne draaide met 9.0b.Dus ik DirectX 9.0c downloaden(van officiele Microsoft site)maar dit mag niet:maar ik heb illegale Windows XP,maar voorheen heeft hij ook altijd gewerkt(deze Post word weer verwijdert,ja)
Zonde,typ ik dit alles voor niks :P
Maar het is het (hopelijk) waard hehe:thumb:
Nou ja,nu is de ICT les afgelopen :P
bram2all@hotmail.com (mail en MSN)

Massol!,Brampower

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan