Beste mensen,
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo laptop met besturingsysteem MS Windows 7 Ultimate 32-bit SP1
Intel Core 2 Duo T9400 @ 2.53 Ghz processor, grafische kaart etc.
én oorspronkelijk 4.00 GB dual-channel DDR3 geheugen @ 531 Mhz
(2 slots met elk 2 GB RAM geheugen)
nu heb ik het volgende probleem:
Sinds een tijd geeft mijn PC nog maar 3 GB fysiek totaal geheugen weer terwijl dit dus 4GB moet zijn.
Ik heb het volgende geprobeerd:
Mijn laptop opstarten met maar 1 keer 2GB geheugen--> resultaat: hij geeft fysiek totaal geheugen=2GB
Daarna heb ik mijn laptop opgestart met het andere 2GB RAM geheugen-->resultaat: hij geeft óók fysiek totaal geheugen 2GB
Dus apart werken ze wel met elk 2GB maar los is het totaal maar 3GB.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Bijgevoegd zijn nog 3 afbeeldingen met behulp van Piriform Speccy getest RAM geheugen.
foto1=RAM geheugen 1, foto2=RAM geheugen 2 en foto3 is het RAM geheugen van beide slots
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben!
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo laptop met besturingsysteem MS Windows 7 Ultimate 32-bit SP1
Intel Core 2 Duo T9400 @ 2.53 Ghz processor, grafische kaart etc.
én oorspronkelijk 4.00 GB dual-channel DDR3 geheugen @ 531 Mhz
(2 slots met elk 2 GB RAM geheugen)
nu heb ik het volgende probleem:
Sinds een tijd geeft mijn PC nog maar 3 GB fysiek totaal geheugen weer terwijl dit dus 4GB moet zijn.
Ik heb het volgende geprobeerd:
Mijn laptop opstarten met maar 1 keer 2GB geheugen--> resultaat: hij geeft fysiek totaal geheugen=2GB
Daarna heb ik mijn laptop opgestart met het andere 2GB RAM geheugen-->resultaat: hij geeft óók fysiek totaal geheugen 2GB
Dus apart werken ze wel met elk 2GB maar los is het totaal maar 3GB.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Bijgevoegd zijn nog 3 afbeeldingen met behulp van Piriform Speccy getest RAM geheugen.
foto1=RAM geheugen 1, foto2=RAM geheugen 2 en foto3 is het RAM geheugen van beide slots
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben!