Waarschijnlijk Trojan Probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeBaSs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Hallo beste forumleden,

Ik erger me rot aan mijn spyware probleem.

--------------------------

Elke keer komt er een advertentie tevoorschijn van Antivirus of SpywareGoldeen en dan zeggen ze dat ze het virus Trojan gevonden hebben.. ik wordt er echt ziek van...

Nou heb ik gelezen wat Trojan aan kan richten en hoe je het zou kunnen verwijderen. Ik heb geprobeerd het bestand te vinden maar het lukt me niet... Ook kan ik als ik via google bijvoorbeeld Trojan intik en dan klik op zoeken... de links niet openen omdat ik denk dat Trojan ze geblokkeerd heeft...

Veel mensen zijden Unlocker ofzo heb ik gedownload maar snap er niks van...

Wie kan mij helpen met dit probleem want ik wordt er echt helemaal gek van:(:(:(:(

jah heel mooi maar daar vragen ze je om een of ander logje te maken maar ten eerste:
die HijackThis werkt niet bij mij...staat in 1x onder het installeren HijackThis is allready running!!!... en ten tweede..hoe dat allemaal moet weet ik niet hoor...ik ben niet zon computerfreak...

Ik weet het echt ff niet meer jongens!!!

Er zijn ook programma's die je van je probleem kunnen afhelpen
Op dit moment staat oa superantispyware goed aangeschreven
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee,
Maar anderen, met een dergelijk probleem, zijn er wel mee geholpen geweest.

Verder is spyware docter een bekend die zit in het google pack
Wel de niet gewenste software wegvinken.
Spyware doctor heeft als een van de weinige gratis antispyware het voordeel dat deze on acces kan scannen, dus tijdens het werken, meestal doen alleen betaalde versies dit.
Misschien iets voor wanneer de besmetting is opgelost.

Doe de scans in de veilge modus (f8 drukken voordat windows start) dan is de malware beter te verwijderen.

Mocht dit geen succes bieden volg dan nauwkeurig deze stappen, Dat geeft vrijwel altijd resultaat.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan