waarschuwing bij samenvoegen nr email office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max De Vylder

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
ik kan in office 2000 perfect samenvoegen naar email met een excel bestand als gegevensbestand.
de mails komen onmiddellijk in mijn postvak uit terecht

in office 2003 lukt dit eigenlijk ook MAAR
telkens bij het samenvoegen op het einde komt er een bericht dat een programma geprobeerd wordt toegang te verkrijgen tot emailadressen die in Outlook zijn opgeslagen.
Als ik dit toesta moet ik dit VOOR ELKE record doen.
Dat is pas ondoenbaar!!
Kan ik die waarschuwing afzetten of wat moet ik doen

help !!

apart programma kopen?????

het zou toch niet nodig moeten zijn dat ik een apart programma moet kopen om dit naar behoren te laten functioneren.

Zijn er geen instellingen in office of outlook of weet ik veel waar die die waarschuwing veroorzaken en die kunnen aangepast worden?

[...]Zijn er geen instellingen in office of outlook of weet ik veel waar die die waarschuwing veroorzaken en die kunnen aangepast worden?

Nee, die zijn er niet, zover ik weet, anders had ik je daar wel op gewezen. Heb hier een duidelijk verhaal over vernomen ergens op een pagina waar koppelingen tussen die pakketten werd gemaakt.

Je zou natuurlijk eerst even met de gratis variant kunnen testen, als dat doet wat jij wilt (heeft natuurlijk beperkingen t.o.v. de betaalde versie).

Natuurlijk kunnen er wel alternatieven zijn voor het ClickYes programma. Hopelijk kan iemand anders je daar dan aan helpen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan