Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de URL in de adresbalk plakt van een andere browser dan Google Chrome, kan het ook, want daar komt Google niet aan te pas. Deze melding komt namelijk van Google Safebrowsing. In Google Chrome wordt deze website ook door Google Safebrowsing gecontroleerd.

Pim

Ja maar het probleem is dat de mensen via google komen en die ben je dan kwijt, Pim kan je dan ook zien wat er fout is ??

Zoveel kennis heb ik daar niet van, maar ik kan altijd kijken.

Pim

Pim ik ben wezen kijken op die link maar snap het niet zo goed, ben mijn website even op mijn pc aan het zetten en dan maar scannen, ik weet het anders ook niet,

Er staan wel veel fouten in de website:
http://validator.w3.org/check?uri=h...(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0 Je mist een Doctype.
En volgens mij moet de kleur van de links in het CSS worden opgemaakt. Dat is nu in het HTML geregeld. Dat bespaart je dan heel veel regels code...
Voor de rest ziet het er gewoon nog goed uit. Ik snap niet wat er fout is. Misschien kan jij contact opnemen met Google?

Pim

Laatst bewerkt:
Ja die fouten dat weet ik, een ander heeft ooit het script voor mij gemaakt en dat heb ik weer zelf aangepast, ik moet daar nog een oplossing voor zoeken, ik heb nu met mijn virusscanbytes aan het scannen en met spywarefighter niks gevonden ben nu met malwarebytes aan het scannen.

Ik heb eens zitten lezen over die Doctype, maar hoe kan ik weten welke html ik gebruik ik maak die index met frontpage, en eigenlijk zet die ook die foute dingen neer zoals > waar het niet moet volgens dat rapport

Ik zou niet weten welk Doctype je moet gebruiken. Bij de HTML5 Doctype heb je maar 7 fouten, dus ik zou de HTML5 Doctype gebruiken. Die gaat als volgt:
HTML:
<!DOCTYPE html>

Pim

Oke dank je wel, en mijn zoon zou google mailen, want ik kan niets vinden, ik heb een paar weken geleden een probleem gehad maar dat hebben we opgelost, ik had al wat foutjes weg gehaald aan de hand van jou lijst, ik snap helaas niet alles maar zal eens op zoek gaan.

Download de originele index.html (php of wat dan ook) van de site naar je pc en kijk eens helemaal achter aan het bestand met notepad. Als daar allemaal gekke getallen en tekens staan (niks leesbaars dus) dan is de site besmet met een virus.

En van de google pagina:

Has this network hosted sites acting as intermediaries for further malware distribution?
Over the past 90 days, we found 12 site(s) on this network, including, for example, dromer.nl/, beestenplaatjes.nl/, animatiemagazijn.nl/, that appeared to function as intermediaries for the infection of 41 other site(s) including, for example, bijbelonline.nl/, wandelendetakken.info/, blog.seniorennet.be/nicole1956/.

Er staan op jouw webserver nog meer sites die samen met jouw site gezorgd hebben voor de besmetting van andere sites. Wat dit verder precies betekend weet ik niet, waar dit is wel de reden van de melding die mensen ontvangen. Ik vermoed een probleem met de configuratie van de webserver. Bespreek het eens met de hosting leverancier. Desnoods verhuis je de site naar een andere partij.

Bedankt allemaal, het is gelukkig goed gekomen na de mail van mijn zoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan