Waarschuwing en Fout in Logboeken

• Onderwerp starter Onderwerp starter JIRKO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Elisa, Mijn brandprogramma Sonic RecordNow! geeft verder geen informatie over wat ze met een opstartbeeld bedoelen en de hele inhoud van de root te branden is geen goede oplossing, denk ik ivm de onzichtbare files, ezv. Dus nu zit ik vast en kan ik geen bootable CD-Rom maken, die zo hard nodig is.

Bedankt ZipPe! Die download heb ik ook wat aan! :thumb: :)

Jipko, waarom brand je niet gewoon op een rewritable. Ik denk echt dat ze er opstartbeeld/image van de opstart mee bedoelen. Je weet toch wat de root is? Dat zijn die losse files die er staan als je echt op de C:\ klikt. Ntldr/Msdos.sys enz.
Dat is het zelfde als op een opstartfloppy staat.
Gewoon doen. Als het niet opstart kun je altijd nog een andere manier proberen.

Event 1001 krijg ik dit.
Event 1004 krijg ik dit.
Als jij weet wat je er mee moet doen dan weet ik het ook. :)

Laatst bewerkt:
JIRKO zei:
Heb ook een keuze van: 1) branden van een opstartdiskette of 2) van opstart beeld van de vaste schijf, dus tweede optie, maar die OPSTART BEELD snap ik niet, jij wel?
De tekst moet weer via de bijlage, sorry. Kan niet hier gekopieerd worden. Succes met het schilderen.

Daar staat iets van dat HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Journal Viewer "Bestaat niet!!!" Deze error heeft dus niets met xp zelf te doen..

"Microsoft Journal Viewer" is een softwarepaket dat uitsluitent voor Laptops en TabletPC's is ontwikkeld. Je hebt waarschijnlijk nog onderdelen van dit programma op je laptop staan of niet op de juiste manier er af gegooit of andere programma's die hier mee geintregeerd kunnen worden zoals bv. "Adobe Acrobat reader".

Zoek in je software lijst naar zulke programma's repareer of instaleer deze programmas opnieuw of als je ze niet gebruikt gooi ze er dan vanaf..
:thumb:
http://www.google.nl/search?client=...&q=journal+viewer+xp&meta=&btnG=Google+zoeken

P.s. Of haal eens alles uit je opstartlijst wat niet noodzakleijk hoeft mee op te starten met windows ;)

Het is een simpel programma om je foto's te zien. Lekker licht.

De foutmelding is niet meer verschijnen, bedank Elisa en ZipPe. Probleem is dus opgelost.
De andere vraag: Hoe maak ik een Bootable CD-Rom plaats ik in een andere categorie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan