Marliesjuh
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2010
- Berichten
- 3
Beste,
Ik heb een zeer grote excel file met gegevens over mijn klanten waar ook data in staan wanneer brieven verstuurd moeten worden. Aangezien het over 5 verschillende brieven en dus ook data gaat per klant en wij 100+ klanten hebben zou ik graag een waarschuwing willen krijgen wanneer ik deze brieven moet versturen.
Deze waarschuwing wil ik dan elke uur of elke dag laten opkomen totdat ik heb aangegeven dat ik de brief heb verstuurd.
Weet iemand of dit mogelijk is in Excel met VBA of is er misschien een mogelijkheid om deze data te koppelen aan outlook en automatisch als taak in outlook te laten zetten.
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marlies
Ik heb een zeer grote excel file met gegevens over mijn klanten waar ook data in staan wanneer brieven verstuurd moeten worden. Aangezien het over 5 verschillende brieven en dus ook data gaat per klant en wij 100+ klanten hebben zou ik graag een waarschuwing willen krijgen wanneer ik deze brieven moet versturen.
Deze waarschuwing wil ik dan elke uur of elke dag laten opkomen totdat ik heb aangegeven dat ik de brief heb verstuurd.
Weet iemand of dit mogelijk is in Excel met VBA of is er misschien een mogelijkheid om deze data te koppelen aan outlook en automatisch als taak in outlook te laten zetten.
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marlies