• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarschuwing 'threaded comments' verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Goedemiddag allen,

Met een aantal collega's werken we samen in een spreadsheet. De een gebruikt Office 365, ik gebruik nog Office 2016. Als degene die Office 365 gebruikt een opmerking toevoegt in een cel, krijg ik de volgende waarschuwing:

TC.png

Ik ben er inmiddels achter dat dit te maken heeft met de nieuwe, uitgebreidere manier van opmerkingen kunnen invoegen in Office 365, maar het is flink irritant dat ik hierdoor alleen de opmerking kan lezen als ik kies voor 'Opmerking bewerken' en vervolgens het vakje groter maak.

Weet iemand of deze melding is uit te zetten zodat je de opmerking wel weer kan lezen met een mouse-over? En ja, ik snap dat ik de collega kan vragen om de oude manier te gebruiken, maar we hebben inmiddels al tientallen opmerkingen op deze manier, dus dat is niet de oplossing waar ik naar op zoek ben.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Allemaal naar Office 365 updaten.

met vba kunnen de threaded comments omgezet worden naar gewone noottexten, maar je kunt niet replyen.

Laatst bewerkt:
Briljant Edmoor, die had ik nog niet bedacht! :shocked:

Het omzetten via vba is wellicht wat omslachtig, niemand een idee hoe je die waarschuwing van Office kan verbergen? Inmiddels weet ik het wel, dus om dit nu in iedere comment steeds opnieuw te laten zien...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan