waarschuwing uit de lucht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijsgierigaagje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Beste kenners,
Sinds een aantal dagen heb ik zomaar een links binnen sluipende kolom met dames van lichte zeden die zich aanbieden. Zonder dat ik weet waar dat vandaan komt.
Nog erger, voortdurend komt er een niet weg te klikken kolom die knipperend en verbaal schreeuwend aangeeft dat ik de gratis aangeboden download moet installeren omdat mijn computer op het punt staat te crashen. Die kan ik met geen mogelijkheid weg krijgen. Ik heb NOD32 die ik al 3x mijn hele computer opnieuw heb laten scannen zonder enig resultaat. Die links op mijn monitor kolommen blijven terugkomen.
Hoe krijg ik dit zonder weer een nieuw contract te hoeven betalen uit mijn computer?

Heel veel dank voor jullie adviezen om deze ellende op te lossen.

Verplaatst van helpmijdagen naar geinfecteerd.

Dank voor je advies. Heeft niets geholpen helaas. Ik heb de uwe en er nu al van alles op losgelaten maar niets lijkt te helpen. Het zit in mijn computer. Het venster komt op verschillende plaatsen heel schreeuwerig in beeld in diverse vormen en roept mij op allerlei momenten op om hun rotzooi te downloaden vanwege het op het punt staande crashen van mijn pc te voorkomen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik hier nou toch vanaf?

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens MBAM (malwarebytes) te draaien in Safe Mode.
Meestal bij opstarten op F8 drukken.

Succes :thumb:

@ arretje, waarom naar een ander forum sturen als hier nog verder gepraat kan worden.

@Puppie
De topicstarter heeft nu al 3 programma's laten lopen en niets heeft geholpen
En zonder logs te plaatsen kom je hier niet verder

Op Helpmij.nl is het niet toegestaan logjes van bijvoorbeeld Hijackthis, Malwarebytes, Superantispyware te plaatsen cq na te (laten) kijken.

Veel dank want hier kwam ik helaas niet verder. Ik heb hem onder de naam weetgierig geplaatst.
Hopelijk is daar iemand die dit uiterst vervelend probleem weet aan te pakken. Het blijft maar doorgaan zelfs na al mijn anti virus en anti maleware programma's die ik op mijn pc heb losgelaten. Zij zeggen allemaal dat er door hun scans niets fouts gecontstateerd wordt.

ziet er goed uit.............

Probeer eens MBAM (malwarebytes) te draaien in Safe Mode.
Meestal bij opstarten op F8 drukken.

Succes :thumb:

Hé mate, dit heb ik gedaan en het ziet er tot nu toe goed uit. Nog geen aanval van die rommel gehad.
Heel veel dank allemaal! Ik laat het weten of het zo bleef.

Beste wijs/weetgierig,
Heb je niet een zoekbegrip voor ons, zoals de naam van die advertentie of zelfs het proces dat dan actief is? Als je iets meer weet dan "lichte zeden" dan kan je op Internet al snel informatie vinden van mensen die je zijn voorgegaan.

Kijk ook eens bij Uitvoeren > "msconfig" > tabblad opstarten, of daar niet zaken staan die je net zo goed even uit kunt schakelen. best mogelijk dat het zich niet verstopt.

Antwoord 10 van gamefreak 23 heeft het goede antwoord gegeven waarmee ik het probleem heb kunnen oplossen.
Allemaal nogmaals dank.
Met vriendelijke groet,
.......aagje

Malwarebytes heeft toch geholpen in de "veilige modus?" Gefeliciteerd.

Aangezien dat je geen beveiligingsupdates van de virusscanner meer krijgt, probeer eens Avast! Home Editie. Ik word er wel eens door gewaarschuwd voor aanvallende webpagina's. Succes.

Installeer Ubuntu, dan ben je overal van af.:):thumb:

Doe elke week een scan, installeer CCleaner, verder heb je het proggie van Windows zelf die je kan laten draaien en zo heb je er nog meer.

En kijk ook even in het register, zoek daar op dat wat het probleem veroorzaakte, want in Windows nestelt zich van alles in het register.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan