Waarschuwing uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Sinds een paar dagen krijg ik bij het aanklikken van een hyperlink in Excel of Word een waarschuwingsschermpje.
Op welke manier kan ik deze waarschuwing uit zetten, de hyperlinks zijn verwijzingen naar filmpjes op mijn hd.
De waarschuwing is in mijn geval overbodig en kreeg ik in het verleden nooit.
Bij voorbaat mijn dank voor een goede oplossing.

Belinda

Heb je onlangs een update uitgevoerd of automatisch uit laten voeren? Bijvoorbeeld een Servicepack? En welk Office versie gebruik je?

Ik werk nog met XP Pro met alle automatische updates ed.
Office versie 2002 ? deze oude versie werkt voor mij nog steeds perfect.

Belinda

Hoe heb je de macro-beveiliging staan? (<Extra>, <Macro>, <Beveiliging>)
Ik heb nog geen mens sneller zien typen door de nieuwe Office. Wel veel lachende gezichten bij Microsof dat er weer zoveel mensen zijn ingestonken :D

In Excel stond de Macro beveiliging op Gemiddeld, nu teruggezet op Laag.
Excel gesloten en weer geopend.
Geklikt op de hyperlink maar het waarschuwingsschermpje komt nog steeds.
Als ik op OK klik in dat schermpje wordt het filmpje normaal geopend.
Op zich dus niet zo een groot probleem alleen voorheen had ik dit niet, vandaar mijn vraag.

Belinda

Op de site van Microsoft staat een uitgebreid artikel wat je moet doen in de Registry (dus dat gaat best wel diep) om het weer te repareren. Ik vermoed dat er een beveiligingsupdate is geweest in je windows o.i.d.

Hartelijk dank voor de hulp, zal uit nieuwsgierigheid eens op de site van Microsoft kijken.
Omdat het feitelijk een klein en niet belangrijk probleempje is geloof ik dat maar niet in het register moet gaan werken.
Alles werkt voor mij probleemloos en je weet maar nooit wat er dan misschien kan gebeuren.
Nogmaals mijn dank voor de hulp.

Belinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan