Waarschuwing van het niet gebruiken van een variabele verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GhastlyMIB

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hey,

In de Error List van Visual Studio 2008 krijg ik de melding krijg dat er een veld niet ingesteld is. Dit klopt ook, maar ik stel deze in d.m.v. Reflection. Hierdoor ziet VS niet dat ik het veld juist wel instel.

Dit is helaas nodig omdat ik een MVC structuur heb gemaakt waarbij het scherm wordt aangemaakt aan de hand van de controller. Bij de controller kun je een generiek type opgeven, maar bij een view werkt dat niet helemaal lekker. Dan kan ik namelijk de view niet meer aanpassen in de editor van VS.

Bij het veld van de controller heb ik een eigen gemaakte Attribuut hangen zodat de controller ziet welk veld ingesteld moet worden.
Mijn veld is als volgt:
Code:
[Mvc.Controller]
public readonly GeneratorParamsC Controller;

Is er een manier om die melding dat dat controller veld niet word ingesteld te verbergen?
De optie "#pragma warning disable 649" is niet te doen omdat ik behoorlijk wat views heb.

Bedankt,
Mathijs

Laatst bewerkt:
Even wat toelichting van wat ik zelf heb ontdekt.

Namelijk wordt de melding gemaakt door Resharper. En er is een Attribuut "SuppressMessage" maar geen idee hoe ik die werkend krijg met mijn probleem.

Als ik de Code Analysis van Resharper uit zet, dan krijg ik die melding niet. Maar dat is natuurlijk geen optie..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan