waarschuwingen in Firefox

• Onderwerp starter Onderwerp starter fhh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fhh

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Ik gebruik FF nu zo'n 2 maanden. Het heeft veel goede dingen maar ook één groot nadeel voor mij.
Ik maak veel gebruik van autosurfers en daar laat FF geregeld waarschuwingsvensters tevoorschijn komen. Gevolg is dat de autosurfer stopt en pas weer verder gaat als ik het venster heb weggeklikt. Niet heel erg als ik achter de computer zit maar wel als ik even een uurtje wat anders wil doen.

Weet iemand of deze vensters zijn uit te schakelen?

waarschuwingen als:

........ is geen geregistreerd protocol

het document bevat geen gegevens

de handeling is onderbroken tijdens het verbinden met .......

Dit soort dingen dus.

Blijkbaar weet niemand de oplossing.
Ik wel, ik gooi gewoon Firefox er weer uit en ga terug naar IE met alle gevaren vandien.

Geplaatst door fhh
Blijkbaar weet niemand de oplossing.
Ik wel, ik gooi gewoon Firefox er weer uit en ga terug naar IE met alle gevaren vandien.

Het allergrootste gevaar is de gebruiker zelf hoor ;).

geen documenten

Ik kamp met soortgelijke probleem, echter ook met IE6. Sommige sites 'pakt' hij wel maar andere niet, dan krijg ik te zien: het document bevat geen gegevens..
Ik heb van deze PC een crossover-kabel naar de 'beneden'-pc die direct aangesloten is op internet; hier heb ik het euvel niet. De server (beneden) draait met 2000, de client (boven)met 98SE.
Mogelijk al de oplossing gevonden?

Re: geen documenten

Geplaatst door wivo
Ik kamp met soortgelijke probleem, echter ook met IE6. Sommige sites 'pakt' hij wel maar andere niet, dan krijg ik te zien: het document bevat geen gegevens..
Ik heb van deze PC een crossover-kabel naar de 'beneden'-pc die direct aangesloten is op internet; hier heb ik het euvel niet. De server (beneden) draait met 2000, de client (boven)met 98SE.
Mogelijk al de oplossing gevonden?

in FF kan ik ook geen oplossing vinden helaas. Voor de autosurfers gebruik ik nu opera en dat werkt een stuk beter. En voor alle andere activiteiten hou ik het wel bij FF :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan