waarschuwingsgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

CH1988

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2010
Hallo,

wanneer ik een programma sluit en niet eerst heb opgeslagen krijg ik een scherm met 'wilt u....opslaan?' en een irritante piep:evil:. Ik krijg dat geluid niet weg door bij geluidsschema's alle geluiden uit te zetten. Hoe los ik dit op?:confused:

Mvg

Beste CH1988,

De piep komt via de speaker op je moederbord, en is - bij veel PC's - normaal. Het betekent dat de gebruiker een belangrijke vraag in Windows moet beantwoorden.

Worden geluiden van de speaker op het moederbord ook via koptelefoon afgespeeld? Het gaat om een laptop, en de pieptoon krijg ik gewoon via mijn koptelefoon....

Een geluidskaart is een kaart die in de computer zit of in de computer kan worden bevestigd (in het moederbord) en waarmee u geluid kunt horen: muziek, geluiden die programma’s maken, etc.

Een moederbord (of mainboard) is het centrale onderdeel van de computer waarmee andere onderdelen verbonden zijn. Het voert belangrijke functies uit met de chips die erop zitten. Onderdelen van het moederbord zijn bijvoorbeeld de processor, het werkgeheugen, de geluidskaart en de netwerkkaart. Het moederbord vervult een essentiële rol binnen de werking van een computer.

Hier een interessant artikel over hardware.
klik hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan