wabpapr_u

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Goedendag,

Ik heb een zeer trage pc, eigen niet mee te werken. Bij taakbeheer, processen kom ik wabpapt_u.exe en wabpoes_u.exe tegen die het erg druk hebben. Ik heb de bestanden herbenoemd en nu kan ik redelijk werken. Weten jullie meer van deze bestanden ?

groet van Amaldo

Om te beginnen zal ik eerst scannen met Malwarebytes vervolgens even met Ccleaner even kijken wat er allemaal opgestart word tijdens het booten van het systeem en direct even het register nalopen met Ccleaner.

heb even snel met google gezocht wabpapt_u.exe niks te vinden. en met wabpoes.exe ben ik wel wat tegen gekomen KLIK

Gegevens over wabpapt_u.exe zijn niet te vinden maar wel over u.exe en ook over wabpapr_u en er word gesproken op verschillende Engl. forums dat die zeer zware besmetting is:confused:

Je zal nu wel moeten kijken jouw PC grondig virus/ malware / rootkits enz.. enz.. vrij maken, maar echt op geavanceerde en beetje uitgebreide manier als je geen windows her-installeren wil :(

Klein beetje info over u.exe -->> http://translate.google.nl/translat...xe.html&prev=/search?q=u.exe&biw=1904&bih=912

En beetje info over wabpapr_u -->> http://translate.google.nl/translat...tml&prev=/search?q=wabpapr_u&biw=1904&bih=912

Laatst bewerkt:
wabpapr_u.exe

Ik heb al met Malware bytes, Ccleaner, SlimCleaner, Spybot en Wise Care 365 in de veilige modes gescand, doch de genoemde bestanden worden niet gevonden. Na het opstarten lijkt het goed te gaan, updates binnen halen vordert traag, zodra een herstart nodig is reageert de pc niet meer, maar na handmatig uitzetten worden ze als nog geinstalleerd. Mijn virusscanner en Defender zijn niet altijd zichtbaar in de werkbalk, maar na enkele handelingen zit hij weer vast en rest alleen uitzetten.
Misschien vinden de scanners de programma's niet omdat ik ze herbenoemd heb. Ga dat terugdraaien en opnieuw scannen.

Amaldo

Mijn virusscanner vond nog wel: CltMngSvc.exe

Ik werk met Windows 7 Enterprice. Ben nog niet aan de overstap naar Windows 8 toegekomen (Heb wel een dualboot 7 en 8) Ik ga nu de schijf formateren en maak definitief de stap naar Windows 8 (.1) Wat is beter ?: 32 bit of 64 bit ?

groet van Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan