Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet eerst op je router komen. Dat kan doormiddel van je IP adres in te typen in je browser en het laatste cijfer te veranderen in een 1. Bijv. Mijn ip adres is 192.168.0.21, dan verander ik hem in 192.168.0.1. Als het goed is zit je dan op je router. Dan moet je inloggen. Die inlognaam en wachtwoord moet jij hebben want die krijg je met je provider. En daar kun je de key vinden.
Succes
Hi,
Heb je normaal maar 1 IP adres zowel voor de vaste PC als de laptop? en je IP adres intypen in je browser is toch gewoon waar je een website intypt?
gr.T
Je moet eerst op je router komen. Dat kan doormiddel van je IP adres in te typen in je browser en het laatste cijfer te veranderen in een 1. Bijv. Mijn ip adres is 192.168.0.21, dan verander ik hem in 192.168.0.1. Als het goed is zit je dan op je router. Dan moet je inloggen. Die inlognaam en wachtwoord moet jij hebben want die krijg je met je provider. En daar kun je de key vinden.
Succes
Euh.. mijn tip al geprobeerd?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.