Wachten op GTX780?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jespertje123

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Hallo,
ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen, als vervanger van de EVGA GTX 560 Ti SC. Ik wil graag een videokaart die 3 monitors (Nvidia Surround) aankan. Ik wil wel graag bij een single-card blijven. Kan ik nu het beste wachten op de GTX 780, of zal ik dan gewoon gaan voor de GTX 680? Het duurt toch nog wel even voordat ik alles bij elkaar gespaard heb.

Een andere vraag: ik heb een Dell ST2220L monitor van 21.5 inch. Hoe kan ik twee monitors kiezen die hierbij passen voor Nvidia Surround? Zijn hier verder nog eisen aan gesteld?

Jesper

de gtx780 gaat ruim 900 euro kosten ik weet niet wat voor pc je hebt we hebben geen glazen bol dus wel handig om deze te posten

de gtx780 is alleen nodig als je hogere resoluties gaat gebruiken of nvidia surround
maar imho een GTX680 met 4GB aan vram kan dit ook prima dus kies zelf hoeveel je er aan uit wilt geven

voor nvidia surround heb je sinds de GTX600 serie minimaal DVI en HDMI support nodig
ik raad je aan om het bij 3 dezelfde monitoren te houden dus 3 x due dell st2220l of een andere monitor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan