Sinds vandaag heb ik het bedrijfje op Office365 laten draaien. Alles gaat vrij goed maar 1 ding ontsnapt me en ik vind het antwoord niet.
Mijn nieuwe outlookprofiel dat op de exchange van Microsoft zit nu wil niet meer verzenden/ontvangen. Hij zegt al uren: "Wachten tot deze map wordt bijgewerkt"
Ik ben wél verbonden met de exchange server en op de webaplicatie krijg ik nieuwe mails binnen.
Zie print

Is dit nog normaal dat het zo lang duurt om mijn mails online te zetten? Ik vind nergens een antwoord bij Microsoft.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Alvast bedankt.
Mijn nieuwe outlookprofiel dat op de exchange van Microsoft zit nu wil niet meer verzenden/ontvangen. Hij zegt al uren: "Wachten tot deze map wordt bijgewerkt"
Ik ben wél verbonden met de exchange server en op de webaplicatie krijg ik nieuwe mails binnen.
Zie print

Is dit nog normaal dat het zo lang duurt om mijn mails online te zetten? Ik vind nergens een antwoord bij Microsoft.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Alvast bedankt.