Wachten tot deze map wordt bijgewerkt....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Sinds vandaag heb ik het bedrijfje op Office365 laten draaien. Alles gaat vrij goed maar 1 ding ontsnapt me en ik vind het antwoord niet.
Mijn nieuwe outlookprofiel dat op de exchange van Microsoft zit nu wil niet meer verzenden/ontvangen. Hij zegt al uren: "Wachten tot deze map wordt bijgewerkt"
Ik ben wél verbonden met de exchange server en op de webaplicatie krijg ik nieuwe mails binnen.
Zie print
Wachten.JPG

Is dit nog normaal dat het zo lang duurt om mijn mails online te zetten? Ik vind nergens een antwoord bij Microsoft.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt.

Opgelost

Ik vond iets voor je om wellicht te helpen. Staat hier iets bij. Let op de tekst is vertaald in het Nederlands met een vertaalmachine. Dus het leest een beetje als Afrikaans. Laat eens weten of je er wat aan had.

http://support.microsoft.com/kb/2269971/nl

Hey Manamana,
Bedankt om te reageren. Het euvel is blijkbaar opgelost met veel geduld. Bleek dat de snelheid van onze internetverbinding een drastische duik had genomen en de upload van mijn, intussen tot 3Mb opgelopen, mails dus heel lang in beslag heeft genomen.

Geduld loont dus nog altijd hé :)

Hey Manamana,
Bedankt om te reageren. Het euvel is blijkbaar opgelost met veel geduld. Bleek dat de snelheid van onze internetverbinding een drastische duik had genomen en de upload van mijn, intussen tot 3Mb opgelopen, mails dus heel lang in beslag heeft genomen.

Geduld loont dus nog altijd hé :)

Graag gedaan Geweldig. Proficiat. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan