Wachtrij printer loopt op met "spookbestanden"

Status
Niet open voor verdere reacties.

De1v3c1o

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Beste,

Ik zit sinds enkele weken met een probleem van de printer, het is namelijk als volgt:
De status van mijn printer staat op "Onderbroken" en kan deze status ook niet wijzigen. Maar ondertussen loopt me wachtrij van afdrukken op met "Spookbestanden", oftewel bestanden die geen documentnaam hebben of status, en zomaar worden toegevoegd.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, want moet binnenkort belangrijke documenten printen.

Met Vriendelijke Groeten,
Sander.

En als je zo'n spookbestand afdrukt? Wat krijg je dan?

Kan het zijn, dan je een draadloze verbinding open hebt staan, en slecht beveiligd hebt?
Dus dat de opdrachten van 1 van de buren komt? (die ook niet snapt waarom "zijn" printer niet reageerd.....)

En als je zo'n spookbestand afdrukt? Wat krijg je dan?

Kan het zijn, dan je een draadloze verbinding open hebt staan, en slecht beveiligd hebt?
Dus dat de opdrachten van 1 van de buren komt? (die ook niet snapt waarom "zijn" printer niet reageerd.....)

Dat is het probleem nou juist hij wilt niks afdrukken :(, als ik het wil afdrukken geeft hij bij status aan: Onderbroken, 13 documenten in de wachtrij.

Kun je de printer software de-installeren?
Dan de printer afkoppelen (usb kabel eruit).
Pc herstarten.
Dan de software opnieuw installeren en pas wanneer de software erom vraagt, de usb kabel weer aansluiten.

Kun je de printer software de-installeren?
Dan de printer afkoppelen (usb kabel eruit).
Pc herstarten.
Dan de software opnieuw installeren en pas wanneer de software erom vraagt, de usb kabel weer aansluiten.

Dat had ik gisteren al geprobeerd, maar het gaat gewoon op één of andere manier door. Scannen werkt ook gewoon, dus er is wel gewoon verbinding tussen de Pc en printer. Alleen bij afdrukken reageert hij niet.

Klik eens rechts onder op "Reageer op vraag" ipv op "Quote".

En wat betreft mijn eerdere vraag over de draadloze afdeling?

Mijn excuses, wist niet dat het storend was.

Dat kan het niet zijn, ik heb namelijk geen draadloze verbinding :eek:
Ik ga momenteel ook even de scanners hun werk laten doen, misschien dat dat scheelt.

welke multifunctional is het?
is misschien toch de optie draadloos aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan