bandito bob
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 26 jun 2007
Zo, ben weer ff lekker aan het puzzelen geweest.
Ik zag al vrij snel waar het fout ging...ik was ervan uitgegaan dat de invoer volgorde gelijk was aan de (verwachte) aankomst volgorde. Nu dat niet zo blijkt te zijn ben ik gaan kijken of ik het kon oplossen. Dit werd zo lastig dat ik heb besloten om weer een hulp tabelletje te gebruiken. Deze zet ze in volgorde van aankomst. Hierdoor heb ik het eigenlijke bestandje kunnen gebruiken.
Tevens heb ik er een foutje uit gehaald, als er een periode (5min.) was waarbij er helemaal geen patient was dan ging het fout bij de eerst volgende periode waar wel weer iemand kwam. (opgelost door de max-en in rij 1).
Tevens heb ik een formule korter kunnen maken (BR2 t/m DT13)
De foutmelding bij niet genoeg behandelkamer is ook aangepast..
Het bereik van de invoer gaat goed t/m rij 200. Is dit genoeg?
Ik hoop dat hij zo goed is. Ik ga nog ff testen.
p.s. Als je wat anders dan de code's wilt hebben ingevult dan kan dit natuurlijk ook (b.v. patient).
Omdat de .zip moeilijk doet, ook maar ff een .rar.
Ik zag al vrij snel waar het fout ging...ik was ervan uitgegaan dat de invoer volgorde gelijk was aan de (verwachte) aankomst volgorde. Nu dat niet zo blijkt te zijn ben ik gaan kijken of ik het kon oplossen. Dit werd zo lastig dat ik heb besloten om weer een hulp tabelletje te gebruiken. Deze zet ze in volgorde van aankomst. Hierdoor heb ik het eigenlijke bestandje kunnen gebruiken.
Tevens heb ik er een foutje uit gehaald, als er een periode (5min.) was waarbij er helemaal geen patient was dan ging het fout bij de eerst volgende periode waar wel weer iemand kwam. (opgelost door de max-en in rij 1).
Tevens heb ik een formule korter kunnen maken (BR2 t/m DT13)
De foutmelding bij niet genoeg behandelkamer is ook aangepast..
Het bereik van de invoer gaat goed t/m rij 200. Is dit genoeg?
Ik hoop dat hij zo goed is. Ik ga nog ff testen.
p.s. Als je wat anders dan de code's wilt hebben ingevult dan kan dit natuurlijk ook (b.v. patient).
Omdat de .zip moeilijk doet, ook maar ff een .rar.
Bijlagen
Laatst bewerkt: