Wachtwoord ADSL opzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers.

Zit achter de pc van mijn broer. Door een verhuizing zijn we de van de ADSL verbinding de inlog gegevens kwijt. Om het wachtwoord opnieuw aan te vragen hebben we de inlog naam nodig. Kan ik deze ergens bij de instellingen terug vinden. De gegevens hebben we nodig op draadloos internet te kunnen installeren. Zoals je begrijpt willen we dit uitproberen, de spullen hebben we al gekocht.

Groetjes

Dan kijkje toch even op de andere pc wat de inlog naam is.;)

Heb nu nog maar een PC, wil alvast draadloos internet instellen. Dus in de PC waar nu internet draait, wil ik de inlognaam bekijken.

Je kent toch je e-mail adres. Ik zou,via een andere pc, een mail sturen naar je provider, met alle gegevens. bvb. naam,adres, dus alle gegevens die je hebt moeten verstrekken aan je provider om een aansluiting te bekomen. Normaal krijg je dan een brief in de postbus met de inlog gegevens (Bij Belgacom toch).

Gebeurt dit niet, ga dan zelf naar ket kantoor waar je het ADSL contract getekend hebt. Daar zullen ze je zeker verder helpen.

Geplaatst door vanzwam
Je kent toch je e-mail adres. Ik zou,via een andere pc, een mail sturen naar je provider, met alle gegevens. bvb. naam,adres, dus alle gegevens die je hebt moeten verstrekken aan je provider om een aansluiting te bekomen. Normaal krijg je dan een brief in de postbus met de inlog gegevens (Bij Belgacom toch).

Gebeurt dit niet, ga dan zelf naar ket kantoor waar je het ADSL contract getekend hebt. Daar zullen ze je zeker verder helpen.

idd heb ook eens voor gehad:p
ik kreeg drekt mijn gegevens:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan