wachtwoord beveiligd word-document kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sachak

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
:( ik ben dus een wachtwoord voor een beveiligd word document vergeten :o
heb al met verschillendje progjes geprobeerd te resetten of unlocken maar dat werkt helaas niet, bij eentje lukt het wel maar dat is een demo en krijg je niet het hele document te zien, alleen als je ervoor betaalt, nou is het een belangrijk document dus betalen vind ik niet zo'n probleem maar ik heb het besteld bij regnow en er komt geen reactie, telefoonnummer is in Amerika, die ga je ook niet zo gauw bellen
ik moet een factuur krijgen per email want ik heb geen credit card, maar er gebeurt niks :confused:
is er iemand die nog iets kan bedenken dat ik mn document weer kan openen??
ik hoor het erg graag!

Hoe heet dat programmatje dan. Misschien kan je hem ergens anders kopen. Ik wil je wel helpen zoeken :thumb:

die intelore ben ik nu aan t draaien, thanx voor de tip
ik had al ergens de gratis demo versie vandaan en heb nu via iDeal kunnen betalen en dan krijg je metteen de link :thumb: ben benieuwd, op de demoversie heeft ie het document gedeeltelijk geopend en geeft de melding dat je voor het hele document moet registreren
dus dit moet dan lukken toch ,zou wel vreemd zijn als ie m nu niet kan vinden :confused:

dat ander progje wat ik heb geprobeerd is van Rixler (password recover)

echt raar, die willen toch ook verkopen, maar ik krijg geen emailbevestiging niks :confused:

pppfffv dit overkomt me echt nooit meer......wat een gestress!

opgelost, door interlore :thumb:
heeft me 30 eurootjes gekost maar het was het waard! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan