wachtwoord bij oe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Kan mij iemand vertellen hoe de identiteiten bij oe werken?
Mijn zwager wil nl. dat zijn emailberichten alleen voor hem te lezen zijn. Hij heeft nl. errug nieuwsgierige dochters....;) en er zijn soms berichten die niet voor jonge meisjes bestemd zijn.

Kan hij dat aan de hand van die identiteiten doen? En zo ja, hoe. En kan hij ook de emailberichten die hij al heeft, ook op de een of andere manier dan 'geheimhouden'/'versleutelen'???

Je kunt toch eenvoudigweg meerdere gebruikers aanmaken met eigen wachtwoord.
Per gebruiker kunnen je dan van alles naar behoeven instellen.
Ook of de email opgehaald mag worden etcetera.

Start > Outlook Express > Bestand > identiteiten > identiteiten beheren > Naam > Eigenschapen > Wachtwoord verplicht aanvinken > OK.

Hierna bestand afsluiten met "Afsluiten en identiteit afmelden" ( iedere keer bij afsluiten!).

Info: Wachtwoorden voor identiteiten

U kunt de identiteit zodanig configureren dat om een wachtwoord wordt gevraagd wanneer u zich aanmeldt of een andere identiteit kiest. Op die manier kunt u voorkomen dat gebruikers die uw wachtwoord niet kennen zich als u kunnen aanmelden. Er wordt ook om het wachtwoord gevraagd wanneer iemand de identiteit wil verwijderen of wanneer iemand de instellingen van de identiteit wil wijzigen.
Als u een wachtwoord aan uw identiteit toevoegt, wordt het voor andere gebruikers moeilijker om toegang te krijgen tot uw bestanden. Het gebruik van een wachtwoord biedt echter slechts minimale beveiliging. Zelfs als u een wachtwoord gebruikt, bestaat de kans dat andere gebruikers toegang kunnen krijgen tot uw bestanden.

Laatst bewerkt:
Thanx, tis me allemaal veel duidelijker geworden! :thumb:
Ik vind het toch altijd een beetje eng om zoiets zelf uit te proberen, daarom: jullie raad is goud waard!:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan