Wachtwoord bij taakplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Weet iemand wat je voor wachtwoord moet invullen in de wizard van geplande taken? (ik hoef bij het opstarten van mijn pc geen gebr.naam/wachtwoord in te vullen dus die kan ik niet gebruiken.)

Alvast Bedankt!!

Als je geen wachtwoord hoeft in te vullen bij het inloggen, misschien hoef je dan ook niks in te vullen bij de wizard geplande taken?!

Ik weet waarschijnlijk al wat het is: Ik moet een wachtwoord aan mijn gebruikersnaam/beheerder instellen anders kan je de taakplanner blijkbaar niet gebruiken. Maar aangezien ik net dagen bezig geweest ben met het instellen van mijn draadloos netwerk (wat nu gelukkig werkt!) durf ik eigenlijk niets te gaan veranderen, of weet iemand misschien wat ik dan weer anders in moet stellen als ik op beide pc's een wachtwoord in stel om in te loggen?

Het inloggen in windoos met een wachtwoord heeft niets te maken met netwerk. In het configuratiescherm staat een item "Gebruikersaccounts". Vandaar dan je wachtwoorden wijzigen etc.

Ik zou het gewoon proberen. Wachtwoorden van gebruikersaccounts kunnen ook verwijderd worden ;). Op een thuisnetwerk heeft het gewoon geen invloed.

Terug op geplande taak: Ik weet niet wanneer dat uitgevoerd moet worden, maar als dat alleen is als je zelf bent ingelogd:

Type bij "Uitvoeren als:" ==> computernaam\JeInlogNaam
vink "Alleen uitvoeren indien aangemeld" aan.

Nu heb je geen wachtwoord nodig om de taak uit te voeren.

Rechter muisknop op de taak die je wilt uitvoeren. Klik dan "eigenschappen". Dan zie je een tekstveld waarvoor "uitvoeren als" voor staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan