Wachtwoord.. en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Hallo,

ik heb dus vanmorgen een paar pctjes opgekocht waaronder een leuk zelfbouwpakketje (200Mhz CPU 3koelblokjes mobotje kassie etc etc..)

maar nu issie af en zit er een w8woord op windows 95
heb HELEMAAL geen zin om te formatteren ik kan gewoon op esc drukken dan ben ik OOK binnen geloof ik maar dan blijft dat account bestaan iemand een idee hoe ik die verwijder? of het w8woord verander?

het is waarschijnlijk geen account, het is voor netwerk, als je op het netwerk wil, dan moet je het wachtwoord wel intypen!!

zoek ff naar een bestandje met extensie .pwl, verwijder deze en je zal geen paswoord meer moeten ingeven.

Mvg.

dank jouw :D ik wist dat er zoiets bestond pwl= pass word list :D toch

hey heb je misschien een idee hoe ik die kan lezen ?? is daar een tooltje voor (heb m verwijderd hoor) maar gewoon ben wel nieuwsgierig :D

Geplaatst door toetje33
het is waarschijnlijk geen account, het is voor netwerk, als je op het netwerk wil, dan moet je het wachtwoord wel intypen!!

Het is wel degelijk een account. Onder Win95 en 98 kun je accounts maken voor als er meerdere personen op dezelfde computer werken. Met je login naam en paswoord krijg je gewoon jou profiel, met jou achtergrond en jou icoontjes op je bureaublad. Door echter op ESC te drukken verschijnt gewoon het standaard bureaublad.

Geplaatst door Ecl1pse

hey heb je misschien een idee hoe ik die kan lezen ?? is daar een tooltje voor (heb m verwijderd hoor) maar gewoon ben wel nieuwsgierig :D

Daar bestaat een tooltje pwledit.exe die dit bestand kan lezen, maar ik weet niet waar je het kunt vinden.

ff zoeken met google misschien?

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan