Wachtwoord(en)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabio_Nerd

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Ik zit met een klein probleempje en het lijkt heel dom maar het is echt gebeurt.

Ik speel een spel dat heet runescape om dat ik toe was aan een nieuw wachtwoord heb ik die veranderd maar die ben ik nu vergeten:confused: .

Zou er iemand hier een tooltje kunnen hebben waarbij ik al me ingetypte wachtwoorden of gewoon alls kan achterhalen.
Ik heb het met Mozzila Firefox Gedaan en omdat jagex samenwerkt met java is de passwoord wijziging niet via jacva maar via een gewoon passwoord formulier gegaan.

Dat is onderandere het bewijs dat ik niet iemand wil hacken want dat moet dan weer via java en dat is naar mij ervaring te moeilijk.

Alleen nu vraag ik dus een normaal tooltje waarmee ik al me ingetypte wactwoorden van vroeger kan achterhalen, want ik was best ver.

Ik heb jagex ook al een mailtje gestuurt.

Maar als die het niet willen geven zijn jullie mijn laatste hoop op me account dus please help me.

Alvast bedankt
Fabio

Ik denk niet dat het bestaat maar ik zal voor je kijken!

Het probleem is ik zie geen link op die site( niet op tipt maar op die andere)

Ok nu heb ik hem

Maar kan iemand me even helpen waar kan ik het van runescape vinden

Hoi !

Op secrets klikken links !

Dan zie je al je opgeslagen ww. verschijnen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan heb je 'm dus niet opgeslagen !

Greetz,

Harry.

Nee goed nadenken welke wachtwoorden je vaak gebruikt.

ik weet het wel waar mee het begint maar het tussen stukje niet het begint naam ----- cijfers

Kan je niet gewoon je wachtwoord opvragen via email? "Forgot password" oid.

Bericht van Muurhond hierbij gezet en de andere topic over dit probleem gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan