Privacyprobleem bij Windows Live Mail
Ik had tot voor kort alleen een Hotmailaccount waar ik tevreden mee was. Ik ben zo stom geweest om me aan te melden bij WLM.
Het gevolg? Iedereen kan nu op mijn computer via een bepaalde procedure mijn mailberichten in WLM uitlezen omdat ik niet kan afmelden of uitloggen. Die inbreuk op privacy vindt plaats via de procedure van foto's mailen.
Ik beschrijf die procedure:
Start -Afbeeldingen- Foto's selecteren-. Op de taakbalk e-mail aanklikken. Er verschijnt een venster -Bestanden bijsluiten- en dan een venster -Aanmelden bij WLM-. In dit venster staat mijn e-mail account vermeld met daaronder de mogelijkheid om het wachtwoord in te typen. Maar als dat laatste wordt genegeerd en het venster wordt gesloten via x kom je zonder probleem in mijn mailbox.
Bij beveiliging en -Browsergeschiedenis- verwijderen heb ik ook al van alles aan-en uitgevinkt, allemaal zonder resultaat.
In arrenmoede heb ik voor mezelf een nieuw Windowswachtwoord gemaakt. Andere gebruikers, familieleden, kunnen dan via het icoon -Gast- naar binnen en dat laatste vormt inderdaad een oplossing ware het niet dat de "Gasten" dan opgescheept worden met zeer kleine lettertjes in de verschillende taak-en werkbalken. Hetzelfde bij de Helpfunctie.
Wie weet een oplossing voor een van beide problemen, want een oplossing vind ik genoeg om mijn probleem de wereld uit te helpen.
Ik heb Windows7 en gebruik Internet Explorer.