wachtwoord in vista uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Beste Helpers.
1) heb sinds enkele dagen op mijn pc windows Vista, went al aardig, maar waar ik niet aan kan wennen is dat bij iedere keer als ik pc aan zet,dat ik dan mijn wachtwoord in moet vullen, is er een mogelijkheid dat ik dat uit kan schakelen.


2) ook dat bericht van de uitgeschakelde programma's vind ik irritant,en zou ook dat graag weggehaald hebben, maar hoe.???
misschien iemand die mij kan verlossen van enkele onwetend heden tav Vista.

bedankt.
 
Beste Helpers.
1) heb sinds enkele dagen op mijn pc windows Vista, went al aardig, maar waar ik niet aan kan wennen is dat bij iedere keer als ik pc aan zet,dat ik dan mijn wachtwoord in moet vullen, is er een mogelijkheid dat ik dat uit kan schakelen.


2) ook dat bericht van de uitgeschakelde programma's vind ik irritant,en zou ook dat graag weggehaald hebben, maar hoe.???
misschien iemand die mij kan verlossen van enkele onwetend heden tav Vista.

bedankt.

Voor de eerste probleem. kun je het volgende doen.
1. Typ control userpasswords2 in het zoekvak en druk op ENTER. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

2. Schakel het selectievakje Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken uit en klik op Toepassen.

3. Typ het wachtwoord in het dialoogvenster Automatisch aanmelden en klik op OK.

4. Klik in het dialoogvenster Gebruikersaccounts op OK.

Wanneer u de computer hebt opgestart, kunt u zich automatisch aanmelden.


En over je tweede probleem kun je iets duidelijker zijn. Hoe bedoel je met dat bericht van uitgeschakelde programma's.


M.v.g. danny
 
oplossing 1

Beste helper Danny, het eerste is opgelost, als je het weet is het zo makkelijk., denk ik.??

Vraag 2 behelst het een aantal uitgeschakelde programmas in systeem confuguratie, niet alles wil ik oplaten starten als ik PC aan zet, en door deze uitschakeling geeft pc steeds onder in de taakbalk een melding, " SOMMIGE OPSTART PROGRAMMA'S WORDEN GEBLOKKEERD" Klik hier om programma's te verwijderen. dat durf ik dus niet. maar word wel gek van die melding iedere keer.

Bedankt.
Jaikke
 
schakel gebruikersaccount uit dmv start>configuratiescherm>gebruikersaccounts>gebruikersaccounts in of uitschakelen.
dan UAC uitschakelen.
kijk eens of het lukt..
 
Beste Maikel,
probleem wachwoord is opgelost, door vorige helper,
Alleen andere probleem, Nummer 2, nog niet

Toch bedankt voor je reactie cq hulp.:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan