wachtwoord inbelverbinding wordt niet opgeslagen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jumper

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
22
Hallo,
Ik heb gisteren geprobeerd een probleem optelossen
(= om een rare errormelding op te heffen)door Windows 98 2 editie opnieuw erover heen te installeren.Errormelding(skin file is missing) is echter gebleven en nu heb ik gesodemieter met mijn inbelverbinding erbij gekregen.Eerst stond mijn wachtwoord opslaan gewoon aangevinkt en was dat goed nu is hij bij iedere opstartbeurt blank en moet ik hem opnieuw invoeren.
Ondanks dat ik hem intyp,gewoon weer aanvink als Sla op zie ik de volg keer gewoon weer het blanke veld Wat doe ik fout en waar moet ik misschien echt iets veranderen in de instellingen??
Groetjes jumper
 
kleine tip

Probeer ten alle tijde te voorkomen dat je een nieuwere versie ergens van er gewoon klakeloos over heen instaleerd.

Dit gaat meestal niet lang goed, de oude versie heeft toch bepaalde files die hij wel behoudt en die werken dan vaak weer niet zou lekker met bv een 2e versie win98.

Altijd schone instalatie.
 
Was geen nieuwere versie

Hallo weer,
Bennie en JJW bedankt voor de reactie.Maar even voor alle duidelijkheid:het was geen nieuwere versie alleen dacht ik door er nogmaals mijn win 98-2 erover heen te installeren die missing skin-file er weer op zou komen.
Is het niet mogelijk om het password te veranderen als hij dit oude niet wil onthouden? Als je dit veranderd moet hij het dan niet weer opslaan?En kan dit uberhaupt wel en hoe doe ik dat???Thanxx alvast Jumper
 
Het ligt niet aan het wachtwoord zelf. Ook veranderen zou leiden tot hetzelfde probleem. Lees de link.

Groetjes,
Bennie
 
Oke begrijp het

Hoi Bennie,
Bedankt voor de link,ga er eerdaags met een kennis iets aan doen want alleen in het register klooien durf ik niet zo goed en voor die man is het ook allemaal begrijpelijke taal en eerlijk gezegd voor mij niet.Maar bedankt in ieder geval voor de tip waar we de oplossing kunnen vinden Thanxx Jumper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan